Monday, August 22, 2011

~ 21 Ramadhan ~


.: SALAM :.

Hari ni buka kat McD again...........aku mngidam nk makan ayam dia......hik2....


Kat rmh aku goreng samosa kentang dlu.............sedap dimakan panas2...rangup sekali..... :D


Ayam ayam ayam.........pedasss......




Burger En Zoro....


Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini............


Aku dhla kesejukan...pastu masa isi myk, En Zoro belikan eskrem Moo pulak.....cejuk2......tp makan je laju2..... Im an ice-cream obsessed.... :D




Makan, makan juga.........Ibadah jangan lupa ok..........

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Cik FaRiZaM said...

aduyai....akak dah la tingin nak makan McD ni....tgk lak entry ni.....TBS takde lak McD....tunggu jumaat la baru dpt makan mcD.....TBS ada kfc je...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nk mcD~

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hehhe...teringin nk makan mcd ke...balik ni, tapaula kjp...nnt buka leh makan....makan ngan nasi pon boleh ayam ni...msti sedap... :D

_@ZULHAIRY@_ said...

Asal kena TBS? Tempat len xblh ke?

haLyZaQiut said...

Zulhairy - emm sebab kfaz nk g TBS Rabu ni...tu yg dia ckp pasal TBS...