Wednesday, August 3, 2011

~ 2 Ramadhan ~


.: SALAM :.

Boleh x aku nk attach menu buka puasa hari2.....hik2....


Pict Resource : Google....TQ kepada pemilik gmbr.... :D


Sahur : Osmet aku masak ikan bilis grg, sayur kobis masak air, ayam cincang masak tomato.....dappnyerr....


Makan, makan jugak, Ibadah jgn lupa ok.......

.: DAA ~~~ :.

7 comments:

hEarTLeSs said...

dapnyerrrrrr smlm buka nasi kukus ayam dara tak sedap, murtabak daging tak sedap, kuih tepung pelita sedaaaaaappppppp sahur lak goreng ikan kembung jer 2pn sbb zara xnk tido nk teman ummi sahur

Cik FaRiZaM said...

post la makanan hari2...hahahaha

haLyZaQiut said...

Heartless - apsal x sedap lak...ni msti dia pakai ayam janda, pastu kata ayam dara...hahahaha....eh teringin lak makan kuih tepung pelita laa... :D

Zara sian kat ummi dia xde kawan nk makan, dia bgnla temankan...anak yg baik tuu....

Cik Farizam - ok, nnt kalau sempat kita post hari2 ok.... :D

hEarTLeSs said...

kalo senyap xpe gak ni merengek2 seb bek comel muke br bgn tido haha

haLyZaQiut said...

Heartless - oo yeke merengek...kita syak dia nk jugak la ikan goreng tuu....hhahaha...

_@ZULHAIRY@_ said...

Waa sedapnya dia mamam.. Hehehe.. Selamat berpuasa...:-*

haLyZaQiut said...

Zulhairy - hehhe....sedap kan...abis popiah u makan ea...ehh?? :D
Selamat berpuasa juga.... :)