Monday, August 15, 2011

~ 13 Ramadhan ~


.: SALAM :.

Hari ini pagi2 aku dh bangun awal....sebab semangat nk pergi Warehouse Sale kat Presint 2, Putrajaya.....hik2....mcm2 aku beli....dari yg patut sampaila ke yg x patut.....T.T
cmne ramainya org dalam tuu, cmtu jugakla byknya pengaliran wang aku....dhla raya ngan gaji lebih kurg je tarikhnya.....huaaaa......!!!!!!!!!! tula lyza, masa beli tu x beringat kan...sekarang baru nk hua hua laa........x____x

pastu sampai rmh lebih kurg kul 3....keletihan ya amat....petang sikit, g bazar Ramadan Stadium S.alam.....borong jgn x borong....membalas dendam kelaparan di siang hari.... :P


Ada popiah goreng yg mmg marbeles giler....punyala ramai org nk beli........sedap....walaupon dia dh tuang sos kat atas tuu, tp serius x lembik, krup krap krup krap bila kunyah.....


Aku suka makan pau.....so beli la pau kaya, ngan bahulu warna warni....tp rasa dia sama mcm apam laa....hik2...


kami beli setengah ekor Ayamas percik.......nyum2.....


Ada cendol.....cendol sejug RM5....mahal gak kan.....


Raja Murtabak....tebal la...sedap.....


Ayam percik......


Nasi lemak ni lagi aku nak gelak.....bungkus mcm besar, sekali bukak alahai ksian plk aku nk makan...ni RM1.50.....duh duh harga skrg.....


Alhamdulillah, ada rezeki untuk kami hari ini.......




Makan, makan juga............Ibadah jangan lupa ok.........

.: DAA ~~~ :.



3 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Perrghh... Meleleh tgk popia... Ish3.. Puasa2...

hEarTLeSs said...

eh a'ah la lupe plak ade warehouse sales kat putrajaya terpergi port klang plak huhu

haLyZaQiut said...

Zulhairy - haah la...serius sedap la popiah dia..apsal la yg kat KJ ni dah jadi mcm pelantar myk kan....kalau x, leh beli....

Heartless - port klang....??? makkaiii ada warehouse sale gak ke...??? hehhee...jauh zara pi shoping na....