Monday, June 11, 2012

~ Gubahan Daun Sirih Junjung ~

.: SALAM :.


Hye2....Monday Blues huh....??
Saya pon xde mood sgt la nk taip....
Harini kita tgk gmbr jela ea....


Saya ada byk sgt sample decoration dulang hantaran...
Saya dapat dari 1 kedai pengantin kat Johor...
Baik tokey dia, mintak saya nye memory card, then dia transfer sample2 design dulang hantaran yg kedai dia boleh wat....
Saya maybe dulang hantaran nanti home made saja...
Saya ada ibu yg sgt gemar pada bende2 seni camni... :D
Sanggup berjam2 mengadap riben bunga semua...


Gambar yg saya ada byk sgt...
So, sape yg nak, boleh bgtau saya ok....
Hari ni saya nak share specific sikit...
Contoh hiasan / gubahan Sirih Junjung....
Maybe leh bg idea kat korang bila korg nak wat hantaran nnt....


Enjoy babeh!!



Cantikla yg ni....


Wow, mcm menara....


Ni pun cantik...


Simple but nice...


Menara pink!!


Lembutnya pink dia...


Comel...

Nampak klasik...

Menara lagi...

Ni mcm lebih bunga...

Ni cantik gak...

Sempoi....

Ni dah biasa nmpk...

Wahh, hijau...

Ni lawa gak....

Menara lagi dan lagi....

Macam sirih artificial je....

Ni lawa laa....


Ni antara sample yg Tokey kedai tu bg......ada bentuk bulat, bentuk menara, mcm2 la ada.....

Dah ada idea x nak wat cmne sayang2 semua................??? >______________<


*Hari Sabtu lepas pi shopping kat Sogo....mmg marveles gilerr...mid year sale.... :D Alhamdulillah, dah hampir settle barang dalam dulang.... :D


Ok, sambung wat keje.....dan sambung kumpul duit semula....lol

.: DAA ~~~ :.





9 comments:

Saya Disini said...

bnyknye duit liza dok kumpul duit tiap mana..tempt akak xde sirih junjung..pakai tepak sirih..suke hati la nk susun geno pon dlm sirih dlm tepak tu

Saya Disini said...

bnyknye duit liza dok kumpul duit tiap masa..tempt akak xde sirih junjung..pakai tepak sirih..suke hati la nk susun geno pon dlm sirih dlm tepak tu

Anonymous said...

kak lija, sogo perfume dye ade sale jugaak x?ke standard price je?

haLyZaQiut said...

Saya Disini - k.tini, kalau byk duit, x payah la baru nk kumpul...guna je terus...ini sebab duit dah x cukup la jadi cmni ni...kais pagi, makan pagi, kais petang makan petang... :D

ooo tepak sirih ea...kita xde la tepak dia...pasal tu pakai sirih junjung je...kehkeh..

Anon - alamak, akk x survey lak perfume ika...sebb dh beli...tp rasanya mcm ada sale jgk...sebab org pun ramai kat tempat perfume....hahah

Anonymous said...

oww ea kew..okiey! ;)

haLyZaQiut said...

Anon - ehhee...ce g ce g ce g... :D

malyna Jury said...

akak liza..
lega den..
tak yah pikir benda2 nie dah..
aaaaa
cukup la sekali..
selamat berpikir pikiran ye..
ehhehe

haLyZaQiut said...

Fatin Amalina - hahhaha...ok jeles...cepatla settle semua bende ni...walaupun kecik, tp kena fikir gak...nnt dah kawin, masalah lain plak yg kena fikir...hahaha

Adilah Manaf Celik Vitamin said...

Terima kasih berkongsi idea ni.

Punca Dan Tips Rawatan Bagi Demam Denggi.