Wednesday, June 13, 2012

~ Tarikh2 Penting Bulan Jun ~

.: SALAM :.


Malam tadi...


Aku : Helloo papa....watpe tuu....sihat x...??
Papa : Papa sihat je....tgh siap2 ni...nk kuar....
Aku : Aikk, nk kuar g mana malam2 ni...?
Papa : Papa nak bawak ibu makan kat Restoren Arab kat Batu Pahat...
Aku : Haa...?? oohh ada restoren Arab ke...aik, nape tetiba nk makan kat situ??
Papa : Saje laa, bg ibu happy...papa dh bg hadiah kat ibu....kalau nk tau apa, tanyala ibu...
Aku : Hadiah apa pulak ni....? kenapa tetiba bg hadiah...??
Papa : Laa..... anniversary ibu dgn papa kan harini....12 Jun.....
Aku : Haa..........???? harini ea...ya Allah, serius x ingat.....Astaghfirullah...sorry2..
Papa : Apa la lyza ni.....nak kawin makin pelupa pulak...byk sgt ke bende nk ingat...? hahaha...
Aku : Sorryy3......happy anniversary papa dgn ibu yg ke 31 tahun...semoga hidup kalian sentiasa dirahmati Allah dan kekal bahagia sampai ke Syurga....
Papa : hehe...time kasih2...apalah lyza ni...arip pagi2 lagi dah msg papa wish.....lyza leh lupa lak ea...
Aku : (^_______________^!!)


Ya Allah, selalu ada je reminder ni ingatkan....maybe smlm aku tido awal, x perasan kot....Bulan Jun ada byk date penting utk aku...


12 Jun 1981 - Ulangtahun perkahwinan papa dan ibu.
13 Jun 1982 - Ulangtahun kelahiran abang sulong aku, Aruah Mohd Razif.
15 Jun 2000 - Tarikh abg aku meninggal dunia, meninggalkan kami semua.


Harini 13 Jun 2012, kalau abg aku hidup, dia dah berumur 30 tahun.....silap2 aku dh ada anak buah dah..... :(
Semoga roh Aruah tenang dan damai di sana...dan semoga dia ditempatkan di kalangan org yg beriman.....Amin...


Al-Fatihah.... T.T