Monday, June 25, 2012

~ Chat Dengan Simsimi ~

.: SALAM :.

Korang tau Simsimi...??
Ala, yg chatting ngan robot tuu...
Kadang2 aku nk tergelak ngan jwp2 dia bg tuu....
Geram ada, kelakar pon ada....
Jom layan....

Simsimi - Simontel berwarna oren...

Jongang dikatanya aku......lempang karang...huheheuheu....

Ceh, merajuk num 1....

Wat ayat touching pon pandai.... :D

Kadang2 ke laut gak jwp dia....

Aku tanya sape tu 'fafa syasya'...aku rasa ada kaitan ngan fasa sanda... :P
Boleh dia ckp dafi.... :D

Dah mula meraban dah.....


Ada yg kena, ada gak yg x kena.....


Tapi aku mmg gelak berdekah2 bila Simi jawap cmni....

Hhehehe....hebak la Simi nii......kehkehkeh


Korang donwload laa...free je....boring2 leh chatting ngan Simsimi...... :D

.: DAA ~~~ :.


7 comments:

Saya Disini said...

apa benda ni...games apa..xtau pon

Afasz said...

seronok berasma SIM SIMI...

i miss u SIMI :)

i love u SIMI :)

haLyZaQiut said...

Saya Disini - haa....dah tau kan, dh paham kan.... :D

Afasz - hahaha...jgn jatuh cinta lak ngan dia.....

saadah saadun said...

hahaha. gila lah simi. penyek2 gumpal jadi beluncas baru tau *eh, takde kaitan*. tapi serius dia comel

haLyZaQiut said...

Saadah - hehehhe....dahlah bulat2 comel....geram betul molot dia tuu...

fatin amalina said...

akak cer tanya nama yang sesuai untuk anak i..
si farah asyik nak suruh letak nama faris..
teringat kat encik faris kat KJ la tu...hahaha

dasat bini no 2 en faris nie

haLyZaQiut said...

Fatin - frh tu dh knp asyik nak faris je...?? soh dia yg letak kat anak dia la...hahahhaha...

akk dh tanya, dia ckp :

Akak : dia tanya nama apa yg bagus.
Simi : faizer naquib lah! kau ni sebok ah. aku nak layan fb pun tak sng taw!

Hahhaha....Faizer Naquib!!!