Tuesday, August 16, 2011

~ 15 Ramadhan ~


.: SALAM :.


Ok, 2 hari berturut2 makan kfc.....sampai x sempat nk snap smlm.....sebab masa azan, still masih queue lagi nk beli nasi kfc ni...harini makan ber 3....ada kawan En Zoro makan sekali dgn kami..... :D

pastu bila dh dapat tempat, apa lagi...makanla laju2.....


Ni gmbr dari web KFC.....



Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini.....

Makan, makan juga......Ibadah jangan lupa ok..........



.: DAA ~~~ :.


8 comments:

hEarTLeSs said...

smlm pun buka kfc gak kat kl sentral huhu

haLyZaQiut said...

Heartless - oohh amik adik awk tu ke...???hehhe...sama lak menu kita kan...

_@ZULHAIRY@_ said...

Muka pun da macam kaki ayam.. Muahaha...

haLyZaQiut said...

Zulhairy - errkk...jgn kuar rmh kaki ayam sudah...harini i malas nk g bzr laahh..... :D

Cik FaRiZaM said...

padanla bau KFC je si liza kat ofice...mesti kes ayam tumpah kat baju , pastu tk basuh....hehe :p

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - alamak, bau ea....jatuh kat pipi kot...baju tukar x bau....hehhehe...

Cik FaRiZaM said...

hehehehehe...pipi yg embam~

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - pipi pembam = pipi popiah... :P