Thursday, August 18, 2011

~ 16 Ramadhan ~


.: SALAM :.

Hari ini saya x g bazar......masa dgr ceramah kat Surau, dapat bubur lambuk Kg Baru pulak....so Alhamdulillah, ada rezeki utk hari ini......


Goreng sosej sikit......


Goreng kopok leko........


Ni bubur lambuk yg telah dipanaskan di dalam periuk....huhu...sedap.....time bulan Ramadhan jela dapat merasa bubur Kg Baru ni.....


K.Caca masak laksa goreng.....mcm mee grg, tp pakai mee laksa.....hehhe....

Ada lagi kuih tepung pelita ngan pulut serunding, x snap pon gmbr......

Makan, makan juga.............Ibadah jangan lupa ok..........

.: DAA ~~~ :.


4 comments:

Cik FaRiZaM said...

eh...sedap nyer ....kopok leko tu..tk bis lg ke?????sedap la tgk mee tu...isk.....aritu korang tk pose ,kak tini masak...kite tk dpt makan pon..hehe dah tingin plak !!!

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hahah...kopok leko ni last punya gorengan...huk2...emm ni laksa ni kfaz, tp k.caca goreng...try la, sama je mcm mee grg sume tuu....haah, haritu sian kfaz x dpt makan mee grg ktini...xpela, nnt soh ktini grg lagi ea... :D

Cik FaRiZaM said...

liza: laksa goreng tu ....adik kite penah beli kat bazaar sini....tp tk rasa...mcm tkde selera je....dis week last tuk masak2 bersama kak tini di bulan pose....kitorang asyik masak nasi je...hehehe ...nak MEE!!

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - yeke, kalau mniaga susah nak cari yg sedap...sume main cincai jer...hahaha...ni msti sebab nasi mengenyangkan kan...?? kita pun asyik makan nasi jer..nk makan mee takut lapar esoknya...hahahha...