Monday, March 5, 2012

~ Go Away ~

.: SALAM :.


Sekarang ni, aku tgh sakit kepala giler2....
Hari sabtu lepas, tetiba aku diserang sakit gigi yg teramat2....
Aku x taula sakit gigi ke, gusi ke, sampai mengalir2 air mata masa nk makan....
Dia nye sakit sampai tangkap urat kepala ni...


Berdenyut2 Tuhan je yg tau...sampaikan dalam tido aku boleh menangis tanpa disedari....
Sakit ya amat....
Ibu kata maybe bengkak gusi kot....
Sebab nk kata sakit gigi, gigi mana yg sakit pon aku x tau...
Sebelah kanan atas bawah...
Urghh..... T.T


Sampai hari ini, dh 3 hari sakit x hilang.....
Panadol soluble aku makan x jalan, Bonjela aku sapu x jalan....
Tapi yang aku musykil sesungguhnya ni, kali ni period pain xde lak....
Adakah diganti dengan sakit gigi + gusi...?? T.T


Ya Allah, kalau ini penghapus dosa, aku redha.......
T.T
Sakitnyaaa.....!!!
(sakit kepala mengatasi sakit gigi)
Mudah2an sakit ni akan hilang nnt.........




.: DAA ~~~ :.



8 comments:

Saya Disini said...

sakit gg nk tumbuh gg baru kut

haLyZaQiut said...

Saya Disini - nthla ktini, x tau nk ckp....tp x kan la x tumbuh lg...rasanya dh tumbuh dah....

Zico said...

pasrah itu mnyerah..redha itu ikhlas..

haLyZaQiut said...

Zico - adakah itu sedutan filem...??ok aku x tau...

Cik FaRiZaM said...

zico: hi zico...nk salam

liza: oolololo sian nye.guna kan la bonjela.....jgn guna mustajab tau

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - hahaha....mana leh salam si vico tuu... :P

bonjela x jalan ni...kalau letak mustajab terus kurus gigi kita nnt....hahahha

_@ZULHAIRY@_ said...

Bonjela letaknyer secoet sekali dua hari mana nak jalan.. Kuang3..

haLyZaQiut said...

Zulhairy - manadela...dh letak xde kesan pon...dhla mahal...hahaha...