Tuesday, March 13, 2012

~ Kenangan Hitam Yang Manis ~


.: SALAM :.

Cuba teka siapa budak comot momot ini....?? 



Apasal muka mcm bermasalah je ngan sekolah..??


Sebenarnya lagi gelap, tp sebab flash camera ni mcm tercerahkan sikit wajah dia......lol


Apakah lembaga di belakang budak itu?? 
muka mcm ala2 pelakon tambahan KL Gangster....


Wajah siapa lebih garang....?? Kanan atau kiri....??


Hadiah kasih sayang akan diberikan kepada pemenang pilihan........... :P


.: DAA ~~~ :.

14 comments:

l@dylily said...

liza laaaaaa yang comey tuh.. hehe sayang x?

_@ZULHAIRY@_ said...

Hahahaahahahahahahaha... Muka dah macam selembu.. Kah3.. Apasal dlm gambar nmpak mcm tinggi tp dunia sebenar, anda rendah je?

Fara said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Fara said...
This comment has been removed by the author.
Fara said...
This comment has been removed by the author.
Cik FaRiZaM said...

eh kenapa ada delete2 ni? jeng jeng jeng.....huhu....skrang dah cerah...apa rahsia anda???ce cite~

K.A.T.H.Y said...

Mak aiiii BERKILAT!
Muka stresss je apehal, haha

Saya Disini said...

hahahhaha...lawak la muka liza..xde langsung secebis senyuman utk disedekahkan..

haLyZaQiut said...

Ladylily - heee....masa ni kita comey ke kikin....1st time kt dgr org ckp cmtu...hahahhahaha....syg lebey la cmni... :P

Zulhairy - ewah3, enaknya kata mcm selembu...i jadi seladang betul2 kang baru tau....lol nmpk tinggi ke...?? mmg tinggi laa...

Fara - heee....betul3.....meh nk bg hadiah kasih sayang yg terunggul....errkk...

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - rahsianyaa mstilah kesungguhan dan keazaman yg tinggi....kah3....
nth, sape delete2 ni... :D

Kathy - nthlaa, dulu kalau amik gmbr, mcm kena soh lari 100 pusingan...stress x tentu hala...hahaha...

Saya Disini - heee...dulu kedekut senyuman, skrg terlebih2 lak aii... :P

Saya Disini said...

padan la zul terpikat..senyum lebh kt zul upenye

haLyZaQiut said...

Saya Disini - errrkk.....kat dia selalu wat muka mcm kat depan ikan tuu...hahaha

Saya Disini said...

hahaha...sbb buat muka cam tu la zul dok bg mkn selalu..smpai kain ketat

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahahahha.....punyala takut sampai rela bawak g makan hari2...takut kita nye muka yg ketat, baik bg kain ketat....hahahha