Thursday, March 22, 2012

~ Bridesmaid ~


.: SALAM :.

Holllaaa.........
Saya suka bergambar.....
Saya suka diambil gmbar....
Saya suka menjadi model tempelan....
Saya suka nk menyibuk enter frame sana sini....
Kesimpulannya, saya mmg suka menyibuk....
Saya mmg bz body n over acting.... :D


Maka, dengan sebab itu agaknya saya kerap dipilih utk menjadi Bridesmaid (mungkin atas sebab faktor di atas)..
Bulan 9 ada 2 majlis saya dikerah untuk menjadi pengapit...
Sekali lagi...
2 majlis ini di Kedah....(wahh, dekatnyaa)

Ataupun mungkin mereka rasa mereka rapat dgn saya........ 
(>__________<)
Luv to be there with u guys....
Saya sgt menghargai permintaan kalian....
TQ Sooo Muuucchhh.......
Boleh i enter frame lagiii dan laggiiii..... :P


Ada sesape nak saya jadi Bridesmaid lagi tak.................???
Agagagagaga.....


.: DAA ~~~ :.


4 comments:

Saya Disini said...

padan la bnyk key word

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahhaa...kemain kaannn....

Cik FaRiZaM said...

buku merah jgn lupa bawak, akak tk de pon keyword tu...ahaks.....

sy nak liza gak, tp liza sudi ke? ngn zul opssss

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - haha...kita hari2 ada org search pasal lagu tu...

hahaha....kalau kena dgn pengerasnya, x salah....errkk....