Thursday, May 3, 2012

~ Gedung Kad Kahwin ~

.: SALAM :.


Tadi bukak blog, ternampak lak ticker sebelah ni....








Ok, tetiba nak cerita pasal company kad kahwin yg aku amik....(aku mmg suka tetiba2 ni)


Masa g festival pengantin haritu dekat SACC, aku booked la kad kawin dekat Gedung Kad Kahwin....ni website dia, Gedung Kad Kahwin...tp mcm x berapa nk update sgt...


Aku dah penat nk survey kad time tu sbb ada byk sgt booth kad kawin ni...so aku decide jela mana yg ok pada pandangan mata aku....so letak deposit, dia org pon bg form tru emel....lepas dah reply, isi mana yg patut, kenalah jugak g kedai dia kan....nk tgk balik design kad ke pebende ke...maklumla, dh lupa pon design cmne yg aku pilih haritu...kehkeh....


Kedai dia kalau x silap aku ada 2 branch....1 kat Puchong, 1 kat Johor, Pt. Raja, Batu Pahat...(ingat2 lupa)...so aku pergilah yg kat Puchong Perdana ni....address dia ada kat website dia tuu...kalau korg x pergi festival pengantin dan booked kat sna, pon boleh jgk...terus jela pergi kedai kad mana2 yg korg suka...cumanya, selalu time kat Festival Pengantin, ada lah brg2 yg dia org akan bg free...biasala, promotion time...mcm aku time kat SACC tu, dia bg 2 bunting free, 1000 TQ Tag free, dan 1000 chair box free...ha bykla jgk kan....



Kedai ni dalam Kompleks Puchong Perdana...


Haa tu nampak separuh.... :D


Ada byk sgt sample kad....pening2.... @____@


En Zoro tgh tgk sample bunting....


Kedai dia mcm best sgt wat lepak....kemas, bersih je...haha

Ni iklan2 dia org bawak bila ada Festival Pengantin....


Kemas kan dalam kedai dia....

Ni contoh2 kad yg ada.....comel kan cartoon2 cmni....



Ni bukan Umi Aida dan Remy Ishak ea...


So suweeetttt............. >______<


Burung pon boleh....


Kelebihan lain kalau korg pergi Festival Pengantin, harga dia x sama ngan harga korg dtg kedai....kat festival selalu, dia akn bg lebih murah...


Woww, mcm Hang Tuah...

Comel, naik basikal....


Yang mahal, yang murah....semua ada....


Ni contoh bunting.....
  

Staff dia mmg baik, layan je kita org nk apa, senyum je tgk kita org dok bertengkar kat depan dia....hoho...(lupa plak nk tanya nama)

Tgk, aku sibuk jadi model berpeha bsr...... :D


Ramai org wat kad style cmni...mcm kulit buku sekolah....comel!!



Anonono....mesra...


Kedai dia betul2 sebelah Pejabat Pos....senang je nk cari.... :D

Ni suasana dalam Kompleks Puchong Perdana ni....


Ok, muka teruja tgk ada jualan kat bawah..... (^___________^)


Kalau korang nk yg lebih glam, leh la try kadlestari ke, kadkahwin.com ke, dia org kan selalu wat kad kahwin artis.....aku ni kad kawin yg murah punya...simple pimple....maklumla, pengantin budget....kehkeh...tp bg aku layanan dia best laa...kami nk begitu begini, nk tukar tu nk tukar ni..sume dia kata boleh....tp hasil x taula lagi...hehe...

Ok, tu je review utk harini....


.: DAA ~~~ :.

11 comments:

Saya Disini said...

ok..bis tngk gmbo

haLyZaQiut said...

Saya Disini - tgk byk2, leh amik idea nnt....hahaha

K.A.T.H.Y said...

Brapa ko dpt brapa sekeping? 30sen ke?Asing ke sekali dgn zul?
Waaaa jelessss2 x dpt pegi.. Emo nye tunang tg sakit.. Tak dpat beli kad yg byk freegift. Mencinyeeee

Rina Hamid said...

comel la kad katun2 tu..especially yg gmbr burung tuh..sy suke yg katun2 tu tp mak x bg..las2 mak pilih sndiri design..n kite x bekenan sgt..tp sebab mak yg kuarkan duit so redha jela kad x cun pon..hahahah

liza da plh ke kad cmne?

haLyZaQiut said...

Kathy - 30 sen 40 sen semua ada...kad kita sekali je ngan kad zul..senang cerita....lebih kurangla harga tuu...

xpe la kathy....nnt kalau ikram dh baik, gi la festival yg lain...kan ada byk kan tahun ni...sempat lagi...jgn kelam kabut...

Rina - oo mak kuar duit xpe laa...sejuk sikit hati yg panas tuu...hahaha...kita pon pilih kad lebih kurang je mcm burung2 tu....ada cartoon2 cmtuu....

_@ZULHAIRY@_ said...

Awek cun di kedai kadkahwin.. Kepada yg single, blh la pergi.. Errrkkk...

haLyZaQiut said...

Zulhairy - wah3, kalau single pergi kedai kad kahwin watpe ha.... :D

K.A.T.H.Y said...

Huhu.. Aku pg kedai je zaaa. Tu pun tpkse bwk ikram gak. Tak dpt la freebies bnyk.. Hrga promosi pon x best mcm festival

Afasz said...

akak kalau amik pon , amik yg dekat2 bangi la...sng nk p kedai tu amik. kalau tak puas hati ke...tiap2 minggu balik bangi..hahahaha

nk harap jalan kat belah puchong tu cam susah je....

haLyZaQiut said...

Kathy - oo yeke....awk g kedai mana tuu....

Cik Farizam - hehe...kita pon mana tau sangat jalan kat puchong....redah sajalah...kehkeh...

Unknown said...

Impressive! I really like this blog.
Thanks for giving this information…
Kad kahwin murah