Wednesday, August 19, 2009

~ Gain Weight ~

.: SALAM :.

rasa cm dh lama lak x post new entry la...
myb lately cam bz ckit...
ada 'anak murid' baru yg perlu diajar serba sedikit...
hhuu...

ok, kali ni nk ckp gak walaupun nmpk x penting...
im gain my weight...
hhuu...bravo3...
*eh suka ke...
xdela suka sbnrnya...tp dh leh agak dh msti naik gak...sebab skrg ni kerja asyik makan je...lapar....lapar...lapar....lapar makan lapar makan....
aiih, x taula nape...myb ada jin yg tumpang skaki kot...eheh...

aku naik 1.5kg (x taula timbang ni btol ke x.tp aku percaya gak)
suka hati aku la nk percaya ke xnak...=p
tidak perlu lah disebutkan berapa berat ku dahulu dan skrg...nnt korg kata berat mcm bdk sek...malas aku nk perbesar2 kan...
ckupla aku kata im gaining my weight...(^_^)

ok, mahu beritahu juga yg sy skrg sdg dibuli dengan hebat oleh En Sh****...
sape x-uitm arau yg blaja computer kenal la kot...
en ni mmg sgt suka dan bapak segala kaki buli yg ada di seluruh alam fana ini..
(alamak, sorry encik)

sy x puas hati ni sbnrnya dia cuba menyelongkar kisah peribadi sy..
dhla selongkar mengalahkan nas ahmad ngan michelle...
huhh, sabar jelaa...
encik sh****, sila jgn menganiaya sy ya...
nnt sy letupkan honda city (plat x ingat pulak) encik tu nanti...
time tu menangis x berlagu pun sudah tidak mampu...
(ala2 militan lak ugutan aku ni)
dan rahsia encik akan sy simpan rapi...
nnt nk blaja ilmu mngurat laa dari encik ni...haha..

dhla, korang mesti x paham apa yg aku cuba nak sampaikan ni kan...
xpela, biarlah mnjadi rahsia antara kami ber2...
muahaha....

oklaa...

nothing much 2 say....

dari aku yang mahu mensurvey harga TV selepas ini (meneman mimah shja)

till then...

.: DAA ~~~ :.

2 comments:

hEarTLeSs said...

hahahaaa cian awak dibuli oleh en sh**** heheheee kem slm kt die yekkkk...eh kate die nk g ausie dah g ke?

haLyZaQiut said...

haha...tula pasal...
kena makan ubat penenang semalam..
ehhehe...

dia blom g lagi..
lupa lak nk tnya bile nk g..hhu