Thursday, August 6, 2009

~ Am I sick ? ~

.: SALAM :.

lately knp aku rasa mcm x brp sihat je ni...
tp x demam pon...
rsa x sedap badan..
cepat pening...
mual...
loya...
cepat letih...
alwys rasa mcm nk termuntah tp x pon...
ni pon bru balik dari toilet (ingt mmg dh nk vomit dah td)
habis batal lak puasa harini kang...
smpai member td risau tgk mata aku dh merah2 berair (x nangis, tp kan klu kita nk muntah automatic dia kuar sndiri air mata)
issh....
risau lak tetiba memikirkannya...
pastu balik kerja msti slalu letih tahap tera punya...
sampai kan kelmarin, aku balik kerja...
mula2 aku tgh baca megazine...pastu terus tertido...
dgn pintu terbukak seluas2 alam...
lampu x bukak...
mimah balik tekejut dia tgk aku dh terpengsan kat atas sofa...
yela, dh pukul 8pm, pintu terbukak cmtu..dgn gelap gelita...
mimah ingat rmh kena pecah masuk ke apa...
aku pun x sedar aku leh tertido camtu je...
kalau perompak dtg tu, dgn aku2 skali diangkutnya pon x sedar agaknya...


ishh nape ngan aku ni nth...
penat sgt ke....
kurang makan ke....
kurang rehat ke.....
mengandung ke...(mustahil sma skali)
x_x


semalam pon, time smbyg tetiba rasa mcm nk pitam...
nsb la x terjatuh lak kat surau tu...
(-_-!)


yg penting mmg aku rasa x sedap badan......
mcm sakit tp x nmpk....(huhh, sakit misteri ke ape)

mmm...hope to recover soon...
dhla esk nk drive blk jhr...
hope everyhting will gonna be okay....

k la...

sambung wat kerja...

dari aku yang tidak brp sihat...


.: DAA ~~~ :.



4 comments:

FaRA a.k.a NaNa said...

cian awk..g la jumpe doc..uhu..kot2 kurang vitamin ke..ceh2..pndi2 je kite ni..:P

haLyZaQiut said...

mm..tulaa...
tp pas balik jhr ni rasanya dh ok lak...
huu....
*alasan utk tidak ke klinik...=p

hEarTLeSs said...

ha liza bek wat ce'kap kot2 low bp kerrrr...

haLyZaQiut said...

mmm....ok...
klu berlarutan lagi, i have to...
tq my fwens...