Monday, April 13, 2009

~ S a Y a N G~


.: SALAM :.

dalam hidup aku, ada banyak bnde yang aku sayang.......
tak tau nape harini hati aku mcm nk mluahkan perasaan syg yg mmbuak2 dalam diri inii....
mungkin kerana malam td issue 'bsr' telah cuba utk diselesaikan bersama....
dan aku mndapat 1 kelegaan dari dia...
aku tau yang dia, dan org2 d luar sana ramai yang syg kat aku...
tp sometimes aku jd very insecure atas sebb2 tertntu...
rasa mcm terpinggir dan tercampak nth ke mana....
(ini tiada kaitan dgn syg dri family yer)
mmg lumrah pon sume org saling syg menyayangi...
x kisahla pada sape anda syg...
family, kawan2, sedara mara, sahabat andai, kekasih, musuh, sape2 jelaa.......
tp aku rsa....
sometimes kita kna tnjuk kat mereka yg kita sgt menyayangi mereka....
sgt menghargai mereka....
dan kehadiran mereka mmg sgt mmberi makna dlm hidup kita...
kerana kalau kita syg seseorang tu, kalau kita xpress feeling kita...
org tu akan mendapat 1 kebahagiaan yg xde tolok bandingnya....
cthnya mcm kita syg kat mak ayah kita...
pe salahnya msa bufday dia kita bg kad...x pun msa wish tu, kita ckp i luv u so much ibu, papa...
x kisahla pada sesiapa pon...
4 sure bende2 cmni mmg nmpk kelakar...tp sebenarnya bende ni perlu d ambil perhatian..
sbb aku rasa syg yg diucap lebih bermakna dari hadiah yg korg bg tuu...
sometimes words act further than touch...tp beware la...apa yg anda luahkan kenala ikhlas dan jujur...
jgn la dibuat2...
bahaya tuu...anda sakit, dia pon lg sakit kalau dpt tau nnt...
in fact dlm relationship anda dgn patner pon...
anda x leh mnipu diri anda.....
sebulan 2 boleh la...
"aku syg dia"
"aku cinta dia"
padahal dalam hati x....
but sampai bila kan anda nk bohong diri sndiri dgn ur patner tu...
cuba bayangkan kalau one day dia dpt tau yg selama ni anda tlh berpura2 terhadap keikhlasan dia...
parah la beb....
LUKA kat HATI mmg boleh SEMBUH...
but PARUT nya tetap ada...
apehal aku rasa cam jiwa semacam nii....ditambah2 dgr lagu CINTA INI MMBUNUHKU pulak...
aduhai....
lemah la....
xpelaa....aku nk ckp byk2 pon x pakar....
but today aku nak ckp kat semua org yg kenal aku dan aku kenal, x kisah la sape pon..especially my family, my beloved friends, my B.....
I LOVE U ALL SO MUCH....
more than everyhtings.....
more than I can say....
HOW LUCKY I AM TO HAVE U ALL IN MY LIFE.......
*** You may never know how important you are to me or how much I care for you, but you are and you will always be. Bear in mind that I couldnt afford to lose someone like U ***
SMS ON sayang ke 11223.... (^_^)
till then......
.: DAA ~~~ :.


1 comments:

K.A.T.H.Y said...

u've been tagged. check it out on my blog.