Sunday, April 5, 2009

~ Ronggeng Weekend ~


.: SALAM :.

Aktiviti ku sepanjang weekend yang lepas (4 & 5 April 09)


***********************************

Jumaat (malam) - 3 April 09

Aktiviti : Menonton TALENTIME (midnite movie)

Venue : Cineleisure Damansara

Turut serta : haLyZaQiut, Zety, Mimah d Bomb, EkinKiyut, Biah, Kerp (tiada dlm gmbr)

Sinopsis : Talentime satu cerita yang menarik utk ditonton, memaparkan kisah kehidupan keluarga yang berbilang kaum dan agama. Ada yang boleh hidup dengan aman, ada yang tidak boleh menerima kepelbagaian itu. Cinta berlainan kaum. Kasih syg yg kuat dlm family. Pembunuhan tercetus antara 2 kaum (mcm tragedi Kg Baru). Ujibakat di sekolah. Puisi. ETC...


Tapi lagu haizat mmg best.Ada satu ayat yang paling ku ingat lebih kurg berbunyi begini "Kalau bulan boleh muncul pada waktu pagi, kenapa matahari tidak boleh melakukan perkara yang sama pada waktu malam???"....ya, mendalam sekali maksud itu...Kesimpulannya, lebih kurg la jalan cerita nya dengan filem Yasmin Ahmad yg dlu2...








Balik rumah sgt penat, dh kul 3am lak....aduhhh....esok mau ke mana??? hhhuu....
**************************************
Sabtu - 4 April 09

Aktiviti : BerSHOPPING

Venue : Jusco Bukit Tinggi, Klang dan Giant Shah Alam

Turut serta : haLyZaQiut, Zety, Mimah d Bomb, , Biah

Sinopsis : Menjadi kegilaan wanita utk bershoping apabila mndapat gaji, tapi TIDAK aku...
eheh... aku hanya bershoping barang makanan jer...... tak beli sebarang baju pon.... ye ye, kiranya aku masih mampu mengawal nafsu borosku..... kih3...pasti ibu bangga dgn kebolehan aku nii... (^_^)



Ni nasi ayam cendawan......sedap juga pabila perut lapar......hhu


********************************************
Ahad - 5 April 09
Aktiviti : OficeMate Bufday Celebration

Venue : Pizza @ Extreme Park Shah Alam
Turut serta : haLyZaQiut, Zety, Hana, Lee n Wife, Cheong, Dr Faisal & Family

Sinopsis : Sebenarnya, celebrate 2 org sekaligus, sebelah2 je pon date nya...3 n 4 hb...
HANA & CHEONG, sorg 26, sorg lagi x sure la... 35 kot...hhee...suka hati je letak umo org...
perut pon dh lapar....... ape lagi, makan free... sape nk tolak beb.... rezki jgn d tolak.... musuh jgn dicari... hehehe.....

Sedap kan....blom makan dh tau dah...hehe...

Ni bday gurl (hana)


Ni bday boy (Cheong)


Say piece.....makan sampai nk muntah2 kekenyangan....


Cam x biasa lak....pas makan pe lagi...sorrila...kalau dh camera addicted mmg cmni la gamaknya...hhu


apsal nmpk cam ayu je nii....hehehe......



Kami dok atas dadu....b4 wat wall climbing kita baling dadu dlu...hhu
**************************************
Sekian sudah xtvt kami yang masih bujang ini di hujung minggu.........mengeratkan silaturahim sesama insan........haha...cam poyo tol....
till then........
.: DAA ~~~ :.

3 comments:

bongek de' villa said...

baru lah pestime aku nmpak kewanitaan sebenar ko bile ko pkai bju putih tuh..
dari jauh nmpk mcm 25 sudah~
hahahha~

zaety.hashim said...

yeah kathy...
liza nampak matang disitu...
sudah bersedia menempuhi alam wanita...
ahahahahhaa..
jgn marah liza...

haLyZaQiut said...

hahahhaha......
baju pon boleh mematangkan ke...
eheh, mcm2 la korg ni..