Monday, April 20, 2009

~ Break during LuncHour ~

.: SALAM :.

mmm....what day is today...??
today is Monday teacher....

what date is today..??
today is 20th April teacher....

sambil makan asam yg masam nii....
aku teringin lak nk menulis....
so, layankan jela apa yg akan aku karutkan nnt...
hhuu....

malam td baru balik dri johor...
penat la gak...hujan je sepanjang journey...
nsb x lebat sgt....
dhla aku hampir dihimpit oleh 1 kereta satria putih....
ingat2 la bro nk cilok pon...
aku dh dekat gilerr baru ko nak mnyelit...

mana leh nak brek2 mngejut nii...
bahaya tau...
so, aku terpksa gak dgn ganasnya mmbunyikan hon myB....
"tiiiiinnnnnnnnnn"... ** aku pon x sure hon nya bunyik cmtu ke x....
haha....

tu pon aku dh brek gk, kalau x mau aku menyapu bersih kete dia mcm org men bowling kang...
pesanan penaja...
"SILA BAWA KERETA DGN BERHEMAH YA, JANGAN MEMBAHAYAKAN NYAWA ANDA DAN PEMANDU2 SEKITAR"
sekian, terima kasih.....
O_o

exam MEDSI berjalan sperti biasa.....
soalan nya ckup menguji minda sperti
"Adakah anda pernah bercinta?"....
mmm....mmg menguji ketahanan fizikan dan mental utk menjawap....
eheh....

kat rumah kerja aku makan tanpa henti seperti gorilla yg kehilangan anak....
haahaha....
x sempat nak rasa lapar kerana makanan terlampau byk disumbat ke dalam mulut, usus, serta perut ya....

Dunkin Donuts, KFC, burger special, nasi goreng, nasi lemak, nasi minyak......huhh....sume hilang sekelip mata dikunyah oleh aku....
tu blum lagi xtvt mengunyah makanan ringan sperti coco crunch, kerepek pisang, kerepek pedas, kerepek kari, maruku, buah epal, pear, anggur, durian belanda, etc....
Subhanallah, ganasnya halyza....

makan la selagi sihat.....nnt sudah sakit tidak berguna...
haha...
cover2.....

cmne nk dok rmh nii.....makan x benti2...
nsb la dok jauh, terbatas gak xtvt makan aku....
tp yg aku peliknya, knp kalau kat cni nafsu makan ku menurun dgn mendadak skali....
bak kata org luar, decrease dramatically....
aku pon x paham....
myb sbb kesibukan dan buat2 sibuk...
tidak terlalu memkirkan sgt pasal memakan, dimakan, makanan, dan termakan ini....
(^_^)

aikk, Mr L sudah masuk laa.....
dia slalu berkerja 'lebih waktu'...
ahahahha....

report kat pihak atasan bru tau....kui3....
nsb baik aku x brp nk kejam....

badan ku mula diserang kesengalan sendi ketika ini....
mungkin kerana hari yg dilalui terlampau padat hingga tidak ckup waktu berehat....
tp thanks God harini walaupun tiring day, tp aku x mngantuk lak....

SYABAS halyza SYABAS.....
pasni blh kerja dgn SYABAS....
heheh....

k la....
nk fokus baca METRO jap....

len kali kita leh mngarut2 lagi....

luv u all...

till then...

.: DAA ~~~ :.

9 comments:

zaety.hashim said...

erk... liza kuat makan...????

*confuse*

ada pencabar mkn pizza 3 keping nie...

ehehehee

haLyZaQiut said...

hahhaa....tu terpksa akur pada yg hebat lagi berkuasa laa...

blum blh rmpas lagi title tu..
ngeh3....

O_o

Zulhairy said...

Luv u too...Haha

Ahh kuat makan nieh...Klu mcm nie...bangkrap ujung bulan..
Wakakak...!!

haLyZaQiut said...

hahaa....
eleh...ingat org xde duit sndiri ke...
huhh...
(^_^)

bongek de' villa said...

DAH...DAH...jgn gaduh pasal duit...
belum pape dah gaduh pasal duit...

cacing dlm tanah pun bleh mkn maa..
nikan plak sebesar-besar haliza ni, makanan tetap dtg, walau x mintak...

haLyZaQiut said...

hahha...
cacing tu x bli makanan...
makan free je...

kita pon nk jd mcm cacing gk laa...
makan FREE je...

kih3...
wah3...katy GUSTI PUTRI...
hahaha

bongek de' villa said...

gusti putri menatang apo eh za?

ko ingat cacing tu x berusaha ke carik makanan utk kesinambungan hari seterusnye?

sampai die curik2 masuk dlm perut ko mase ko kecik2 dulu!!

contohi cacing,tetapi elakkaN kecacingan! =D HEHEHE!

haLyZaQiut said...

aduhai katy...
awk x tgk ke PGL...??
Gusti Putri tu kan nama putri gunung ledang...
hahaha...
mcm la kita tgk...

yela, sjk 2 mnjk ni dpt voucher teett...
leh la jd Gusti Putri..
hahaha....

geli la cacing2 nii...
ishhh...

bongek de' villa said...

vocer tu aku amik..
tp lum byr..

lagi geli tgk GUSTI PUTRI dari cacing..