Monday, July 29, 2013

~ 18 Ramadan 1434H ~

.: SALAM :.

Harini mmg hari yg sgt2 meletihkan....
Mmg sakit segala urat saraf sendi mendi aku ni....
Esp sakit belakang, memuncak2....
Ini gara2 aku sibuk nk membeli dan membelah raya....
Tapi yg sedih, En SuamiSayang awal2 dh warning, no Jalan TAR.... :(

Dari awal pagi, pas hantar kete gi servis, terus pi Curve....
Mmg kt org dh mcm org yg tlg bukak pintu Curve, park dahla betul2 kat depan pintu... 
Org pon xde lg....senang la kami nk cari barang2... :D
Dapatla barang sikit2 kat Metrojaya.....baju melayu En SuamiSayang dh beli.....yeaayy!!!

Pastu dalam tghari bergegas ke Paradigm pulak......
Beli baju2 Tshirt raya En SuamiSayang dan adik aku.....(padahal boleh je beli kat Curve gak...mengong aku ni)
Beli seluar kerja la, itu lah ini lah.....

Pastu, amik kereta dari Service Center, balik rmh hantar kete tu...
Dan terus shoot ke Mydin....
My all time feveret shopping mall....kih2...
Kemain nak masuk dia, queue x hengattt.....jem teruk....
Tapi redah jugak!!!

Masuk Mydin, aku mcm biasalah, dh mcm org kerasukan.....
En SuamiSayang sampai x larat....dari mengekori aku sampailah duduk kat kerusi tertido2....
lol
Dapatla sikit baju raya aku....beli biskut raya sikit, alas meja, lampu liplap liplap....

Sampailah waktu berbuka....
Kita org gerak gi food court dalam pukul 6.30pm, tp full booked semua meja..... :(
Last2 nasib masih ada seat kosong kat Uncle Lim's Kopitiam....
Xpela, asalkan dapat berbuka.....

Sirap selasih dan bubur pulut hitam....

Roti bakar....

Disebabkan duit dh hbs byk, makan ni jela share 2 org...kahkah.....

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini......

Makan, makan juga....Ibadah jgn lupa ok.....

.: DAA ~~~ :.

0 comments: