Friday, July 5, 2013

~ Happy Birthday Arif ~

.: SALAM :.

4 Julai 2013,
Birthday adik tunggal, satu2nya adik aku, Arif....
Or aku lebih suka memanggil dia sebagai Arip gemok.... :D

Happy birthday Arif.....(aku tau dia selalu stalk blog aku)...kehkeh
Yang ke 22.....
Dah bujang dah budak kecik ni....
Semoga Allah S.W.T panjangkan umo, murahkan rezeki, limpahkan Rahmat dan kejayaan yg tak berbelah bahagi, beri kesihatan yg berpanjangan, diberi jodoh yg baik2, hidup diberkati dan diredhai Allah, menjadi anak yg soleh dan adik yg mendengar kata.....
AMIN3....

Jaga diri leklok di perantauan tuuu....
Study molek2..... :D

Dari aku yg lepas makan nasi goreng....

.: DAA ~~~ :.

3 comments:

Saya Disini said...

hapy besday arip..

*semoga dpt awek yg comei, dan sekepala ngn kak liza

haLyZaQiut said...

Hahaha....moga dapat awek comey mcm kak lyza...kehkehkeh

Tuxedo Cut Man said...

Great reaading your blog post