Friday, July 19, 2013

~ 9 Ramadan 1434H ~

.: SALAM :.

Harini En SuamiSayang teringin makan & masak bubur lambuk daging....
Aku ada jgk offer diri nak masak, tp dia x nak...
Last2 dia masak kat dapur, aku tertido depan tv....
Dia kejut2 aku, dh nak buka puasa dah.....huuu....
Letih betul aku rasa, maybe sbb malam td aku tido 3 4 jam je....
Baby asyik bergerak2 kuat sampai aku x leh tido.....
Xpela, asalkan baby sihat.....

Sebelum tu pi beli kuih kat area rmh.....aku suka giler bila nampak makcik tu ada jual badak berendam...rasanya dari tahun lepas kot teringin nak makan x dpt2....x nak membazir, so beli 2 bijik je badak berendam......karipap sardin, kuih ketayap, dgn kuih cara manis.... :D
Badak berendam tu makan sejuk2, ya Allah nikmaaaatt~~~

Bubur lambuk daging En SuamiSayang masak......sedaaaappppp sgt.....
TQ dakgemok..... :D
Next time masak lg ok.....

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami harini......

Makan, makan juga....Ibadah jgn lupa ok.....

*Esok balik Penang!!! Cuti cuti cuti.... :D

.: DAA ~~~ :.


4 comments:

Saya Disini said...

nasi mana?

haLyZaQiut said...

Lohh...bubur tu nasi laa....

Saya Disini said...

klu akak xcukup ni mkn bubur je

haLyZaQiut said...

hahhaa...k.tini mmg...nk nasi nasi nasi jgk....