Tuesday, July 16, 2013

~ 6 Ramadan 1434H ~

.: SALAM :.

Harini hari yg sgt meletihkan.....
Ada appointment checkup kat Hosp Pantai KL....
Sbnrnya kalau ikutkan, appointment aku lepas raya, tp ada sebab2 tertentu yg memerlukan aku kena wat medical report, so kena gi gak....
Harini lama sgt menunggu.....sampai ptg baru habis...
Seriously letih.....

Berat aku menurun 500g....Doc ckp x yah la puasa kalau berat turun /  x naik...
Tapi aku ckp xpe, kalau x larat nnt aku buka....
Tapi yg bestnya, baby naik berat....naik dekat 400g....dalam masa lebih kurg 2 minggu....
Dah sekilo dah si kecik ni.....happy sgt.... :D
Masa scan, dia tgh bangun....so nampak la dia gerak2 sikit & ada part dia menguap tu comey!!! 
Dia suka betul letak tangan kat dahi, pastu muka berkerut x ingat punya....mcm fikir masalah negara....
Sampai Doc ckp, apalah yg dia fikir sampai kerut2 dahi....hehe

So, harini mmg x larat nk g Bazar ke apa....
Makan jela apa yg ada kat rmh.....
Nasib baik ibu ada tapaukan sikit lauk....


Bihun S'pore haritu punya lebih, sambal sotong ibu bagi.....Aku masak sayur goreng, En SuamiSayang masak ayam BBQ segera....

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami harini.....

Makan, makan juga.....Ibadah jgn lupa ok....

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Saya Disini said...

liza hari2 berbuka xde minum ais batu ke????xbest2

haLyZaQiut said...

Emm sekali je kt beli air tebu...tu pon zul x kasi minum masa buka...dah kul 9 lebih baru leh mnum....kalau kat jhr, air panas ada..air batu ada...zul kat sini x bg....aiihh...

Saya Disini said...

sek baik zul xdok umh akak..kak sahur pon minum ais

haLyZaQiut said...

Yeke...?? giler arghh...kt sahur x pnh la pulak minum ais...takut lemah sendi...hahahha