Thursday, May 20, 2010

~ Smile is everything.... ~

.: SALAM :.


hoyeaahh....harini hari jumaat ya adik2.....hari yang paling digemari oleh semua org...kerana hari Jumaat merupakan penghulu segala hari....dan juga bg org yg berkerja, kerana esok cuti....weee....~~~

emm....sempena hari Jumaat yang mulia ni, sy nk buat tag yg tergendala agak lama sebelum ini....daripada En Fendi dan Cik Teha.(rasa teha mcm pernah tag akk dlu..hhu)....pasal apa........ya....tentang SENYUM.....maybe dia org masuk sebab ada contest.....tapi saya wat tag ni, sebab telah di tagged oleh mereka.....hhu....so, saya x nak tag sesape.....saya hanya mahu senyum........senyum kan sedekah.......so, saya mahu bersedekah harini......tetiba pagi tadi terbaca status YM bestfren ku, Gjot....x ingat lah cmne...tp lebih kurg cmni laa...."you're not completely wearing your attire, until u wear ur smile..." haha....cmtu kot rasanya....cambest lak ayat tuu.....

then, tetiba gedik gugel2 pasal smile......tp sebelum tu, sy nak sedekah dlu..... ;D





heee.......ni gmbr masa gi jalan2 kat melaka....ngn En A'ei tersayang..... ^_^ lampu je kuning, bkn sebab kena demam kuning tau....ha, sambung balik...pastu gugel2...terjumpa la beberapa quote yang dirasakan sgt qiut sekali.....everything is bout smiling..... =)


******************


Smile. It is a simple act, but sometimes takes a lot of effort. A smile can cause boundaries to melt, hearts to warm up, and distances to reduce. Why don't we smile more often? Is it too tough to smile? The answer lies in our attitude towards life. If we are more accepting of situations, we will be able to smile more easily.


*********************

Mother Teresa
Every time you smile at someone, it is an action of love, a gift to that person, a beautiful thing.

*********************

Lee Mildon
People seldom notice old clothes if you wear a big smile.


Ada banyak lagi laahh.....sumenya qiut2......heee.....ok, dah senyum dah.....mahu sambung wat kerja.......senyum2 slalu......

till then.....

Dari aku yang pas makan roti bakar......

.: DAA ~~~ :.

3 comments:

fndrocka said...

benda2 quotes ni memang feveret kau lah kan.

Zulhairy said...

Awek comel senyum wokkk...Giler lah...HEhehe

haLyZaQiut said...

Fndrocka - hahah....yeke...aku kalau aku suka,aku mmg suka nak paste kat blog...utk suka2... ;D

Zulhairy - errkk...apakah kamu...hehe...jgnla sampai gilerr lak...kronik tol... =p