Thursday, May 6, 2010

~ Pot Pet Pot..~


.: SALAM :.

skrg aku rasa sgt lapar....x tertanggung lagi utk aku menahan gelora lapar yang memanggil2 utk turun ke bawah skrg ni....adeehh....tp kalau aku turun skrg, dh xde apa lak...skrg dh kul 11am....nasi lemak dh hbs....nk makan lunch awal sgt lak...so, aku relax2 dlu...wat mcm x rasa pape....hhu....

tetiba aku terfikir, byk nya majlis2 penting tahun ni.....majlis kawin, tunang, ni japgi dhnak raya....(kawin + tunang kawan2 ya)...tanpa disedari byknya baju kurung nk kena prepare...hehe...x kanla nk pakai baju kerja...cam x menarik lak...(^_^) at least, kenala ada 2 3 baju baru....alamak, dhnak raya lagi....baju ada yg dh beli, tp x gi tempah lagi....kang lambat2 takut tailor lak x mo amik.....huhh....emm, xpelaa...balik jhr nnt nk gi hantar baju laa....yg penting puasa pon lom hbs ganti lagi......aiyaakkk.....x boleh x boleh...kena cepat ganti puasa....baru ganti 3 hari je....(-_-')

cepatnya masa berlalu....rasa mcm baru haritu aku beraya...ni dh nak sampai bulan puasa balik....ingat lagi cmne aku puasa kat rmh sewa....hari2 makan telur dadar....hhaa...kalau rajin ckit, barula masak sardin ke, nasi goreng ke....kalau x rajin, telur + ikan bilis goreng jela yg kita org makan....tp sedap....ngntuk2 terus jadi segar...sebab penangan teh o panas...hari2 minum teh o....^_^

bulan 6 ni, 3 org kawan aku kawin.....kak ma (osmet kat arau) , hana (opismet), nabila (childhood fren)...sorg kat klnt, sorg kat mlk, sorg kat pahang......nasib la selang seminggu...kalau wat hari yg sama....terpaksala aku pergi salah 1 je......tp nabila ngan kak ma sama tarikh....adehh....musim cuti sekolah mmg bykla kad jemputan kawin yg ada kat rmh tuu....hhu...

dahla, penat dah aku pot pet pot pet ni....

nk wat keje lain lak...

till then.....

Dari aku yang kelaparan....

.: DAA ~~~ :.


2 comments:

hEarTLeSs said...

haha bz sungguh liza neh...dah mkn ke blm?? nnt B u plak yg risau keh3

haLyZaQiut said...

Heartless - errkk...tetiba komen kamu berbaur jejiwa...hahaha...manade ziha, kita x makan, kita la yg risau..sbb xde mood nk wat keje...xde kena mngena ngan ABC..=D