Wednesday, September 7, 2011

~ Beraya Last Minit ~


.: SALAM :.

Tahun ni, aku x sempat nk beraya sgt ke rmh kawan2....mmg x semeriah tahun lepas laa...tahun lepas sampai ke JB kami semua turun...maklumla, ada rakan2 sewaktu kecil yg telah berhijrah ke bandar....so berkonvoi la 4 5 kete.....

Tapi tidak utk tahun ni...nth kenapa asyik x sempat....aku di rmh pon boleh dikira brp jam sahaja.....kalau kami keluar beraya pon, terpaksa bergegas pulang ke rmh kerana ada org ingin bertandang..... :D

Hari Sabtu haritu, raya ke 5...aku tekadkan diri menghubungi rakan2 terdekat.....saje try test....kot2 mereka percuma haritu....(free)....mana yg dapat jela akan ku redah.....roger 1 2 3, hello2 sayang semua, anda di mana......

Ok, cantek....dapatla beberapa ketul....pon jadila.....hik2....


Yg pakai shawal kuning tu Zai....Zai slalu sgt aku jumpa....
Yg free hair tu K.Silah....aku panggil dia kakk walaupon kami sebaya....ok gedik2 sikit xpe kan....
Yg pakai tudung hitam tu Zila....Zila ni kalau ckp x boleh benti.....aku lak yg pikir x penat ke dia....
Yg pakai tudung purple tu Gjot....gjot bz...so x ikut kami....kami je yg g rmh dia.....ni pon slalu gak aku jumpa....
Act, K.Silah n Zila mmg makan tahun jugakla aku x jumpa....ada la dalam 2 3 tahun kot.....tp ni semua kawan2 aku dari sek rendah....kira childhood fren la ni..... :D


Belah malam, plan nk lepak sama2 kat bndr...berkumpul kat rmh aku.....
Yang baju merah tu Amir, dia dtg ngan tunang dia yg pakai kebaya merah tuu....sedondon gittu....
Yang pakai baju putih Firdaus..
Yang pakai baju hitam Samsul.. dua2 ni aku jumpa selalu setahun sekali jer.... :P
Yang tudung biru x lain x bukan Zai....


Kita org gerak dlu lepak kat McD Batu Pahat...punyala ramai org mcm apa jer....skali tetiba yg lain cancel lak....cehh....kami ber 4 jela yg berborak sampai sakit anak tekak......lama x sembang ngan dia org.....huhuhu....


Semua bujang trang tang tang lagi ya..... :D



Okla, ni sinopsis raya aku bersama kawan2.......yg lain x dapat dihubungi la, balik kg la, itu la, ini laa.....ehehe....


Dari aku yg serba hitam....

.: DAA ~~~ :.


4 comments:

Cik FaRiZaM said...

yg gambar 1st tu , zai pakai shawl kuning ke warna peach????hehehehe....zai zai zai....

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - emm act warna gold kot...haa bolehla peach pon... :D

fndrocka said...

Mana satu yg single ni

haLyZaQiut said...

Fnd - semua single...aku pon... :D