Wednesday, August 11, 2010

~ I - L O V E - U - S O - M U C H ~


.: SALAM :.

Malam td, En Z datang lambat......ngntok aiihh tnggu....tp dia lagi kesian...balik keje terus g rmh saya....dia sampai dalam kul 1 lebih kot...sy lak x leh tido sgt...tido2 ayam je tnggu dia...panas la malam td...berpeluh2 tido....bila dia call kata dh gerak dari opis, sy pon bangun siap2....plan nak makan sahur sama.....sbnrnya, lebih kpd temankan dia sahur....errkkk....

pastu baru pakai tudung, tetiba dia kata dh sampai....apekehenya cepat bebeno....jauh kot...TTDI -> S.Alam...kalau TTDI Jaya leh terima gakla cepat cmni.....sian en zul, tnggu la kat luar jap yer...sy pakai bedak...kih3....tepek terus atas muka minyak2 bgn tido...apa barang cuci muka....x cuci barulah fresh....=p

pastu siap2, x siap apa pon...sarung sweater je pon....pastu turun....en z dh ckp awal2...duit dia dh nak hbs...so kena berjimat....no present2....ok, sy faham laa...hadiah dulu pon elok lagi...xpela, asal leh jumpa sudah...eh gatai lak....dah turun, skali nk masuk dalam kete, oh mak kau...nsb x terduduk atas kek.....laa...ada kek lak atas seat penumpang depan...nsb x ditimpa sy....en z gelak2....pastu dia kuarkan kek tu, letak atas kete...pastu sy tertoleh seat blkg lak......eh apa ni?? wahhh.....bebear!!!! hehehhe....(senyuman pagi sampai telinga yg x leh blah)

pastu dgn perasaan teruja tgk dia hidupkan lilin....dari td dia asyik nyanyi je....eppy bufday eppy bufday...apa kehenya yob dia nie....nk masuk jgn lupa lirik ke apa.....skali tiba2 dak2 rmh saya yang lain turun ngan muka x leh blah...mamai semuanya...hehe..klakarlah dia org ni....nyanyi lagu 'jika kau tak dtg"....eh mstila x kan...lagu bufday laa.....terharu2....tp x ternangis pula....=p






Personally, trillion thanx tu wani, farah, syanaz, and anira...anira xde dlm gmbr...dia dh terpengsan x bangun2....hhu....terima kasih sebab turun gak even mamai2....msti korg ngntuk kan kat opis...farah terus MC harini....hehehe.....BTW, baju yg korg bg tu so cute....mcm baju baby lak......(^____^)

and to my noty big bunny, B syg......terima kasih byk2 tau......byk2 sampai x leh kira.....(budak ni sah2 tgh tido lagi)....utk semuanya....every single thing....dari saat i kenal u, sampai lah ke saat2 depan.....i nk ckp terima kasih byk2......ur love, ur care, ur attention, ur patience, ur present, ur card, ur suprise, ur cake, btw cake u sedap gilerr...mana tempah ha.....=p

i syg u sgt3......giler syg punya......(eh bodek lebih lak aku ni) ;D i suka sgt malam td.......huuu....

gmbr sikit jela yer aku tepek......byk2 pon gmbr yg sama jugak......x pon, nnt la aku tepek kat FB....

pastu, kami pergi bersahur di McD......yippieee....

ok, dan kepada semua yg wish bufday aku, terima kasih byk2 korg.....aku AMIN kan semua doa korg tuu......syg giler kat korg semua......(tetiba dh umur cmni, byk betul msg ckp pasal nasi minyak).

papa lak pesan di akhir ucapannya "Jgn nakal2 tau"......errkkk....

till then......

Dari aku yg menyayangi kalian.......

.: DAA ~~~ :.



8 comments:

eiffel said...

kehkeh...hepy bufday liza...da makin tua..ngeee

haLyZaQiut said...

hee.....tq cayang...makin tua dah ke...apsal nmpk muda je ni...hahaha...

K.A.T.H.Y said...

DAMN SUWEEEETTT!!!!
U...i nak jugakkkkkkkk 13 sept!!!!

haLyZaQiut said...

Kathy - ohh syg..nak apa ni...kek ke...insya Allah...kalau kita x dpt bg pon, ada 'org' bg kan....ckp je nk kek apa...14 tgkat pon dia sanggup blikan...;D

hEarTLeSs said...

wowweeeeee shuweeetttt gilerssss nk kek jugak!!!!hahaha hepi besday liza!

Jgn Nakal-Nakal (pesanan penaja)

haLyZaQiut said...

Heartless - hehe...mehla rmh kita ziha..ada lagi kek nya...nk bawk gi opis, nnt org salah fhm...=p

aiikk, apasal pesanan penaja tu sama mcm pesanan ayah kita jer...sama tajaan apa...haha..

_@ZULHAIRY@_ said...

Hehehe.. Mucuk lah u nie... Bt pengetahuan ramai, bebear skrg dipenuhi air liur basi liza sbb tiap2 malam dipeluk sama seperti saya dipeluk juga.. Errrkkk... Tidak2... Kah3... Syg, I love you too... My cumel baby syg... :-*

haLyZaQiut said...

Zulhairy - hahaha...hello, manade air liur basi hoccaayy..bebear suci murni tau...dia slalu rebut selimut ngan i...kih3...

*apa ni ckp peluk2 bulan puasa...x elok...hee...syg u lebey... ;D