Thursday, August 26, 2010

~ Koh koh koh.... ~

.: SALAM :.



Bulan puasa ni, knp nth jem teruk giler tahap x tertahan lagi.....nk gi kerja stress, balik kerja stress.......hidup dalam keadaan stress ke apa haku nieee......journey yang paling tidak pon 10 mnit g opis slalu amik masa sampai 1 jam.....lenguh la dok dlm kete lama2, main brek..main minyak...stress tauuu....bulan puasa ni sume org gi kerje serentak ke apa.......x faham aku laahh.....tp nasib baikla skrg bulan Ramadhan...bulan yg mulia.....sabar jela aku byk2......org nk potong cilok kiri kanan......ha, jalanla korg....jalan.....potongla queue aku.....potongla.....T.T



arghhh.........lantakla korg...nk jem ke apa.....yg penting harini aku heppy......sebab ptg ni nk balik kampung......koh koh koh......dah bli siap2 air teh bunga 1 kotak ngan roti kaya 1 pek......in case kalau xsempat la buka kat rmh......ni tgk gaya mmg mcm x sempat.....dari ofis nk masuk tol dekat ngan rmh pon makan sejam gak........errkkk.....xpe2.....riang ria di bulan puasa harus diamalkan....huu....



apapun, selamat bercuti bg yg bercuti esok sempena Nuzul Quran.......wilayah x cuti kan Kathy....kih3....
n selamat bercuti pada 31 Ogos nnt......selamat hari kebangsaan utk negara kita....



semoga aku dapat sampai ke rmh ngan selamat petang ni.......(^______^)



till then.......



Dari aku yang gigih menaip.......



.: DAA ~~~ :.

2 comments:

Fathiha Zainal said...

Koh koh koh! Kikiki~
Amboi.. Bkn men sonok lg cik kak liza ni blk kg yea. Papepn, selamat pulang ke kg halaman la yea. Selamat bercuti n Happy Merdeka Day~

haLyZaQiut said...

Fathiha - aiipp, jgn gelakkan koh koh koh laa...hahha...
hee...seronok2...sebab dah sebulan lebih x balik...windunyerr....=p

selamat bercuti juga...=)