Thursday, August 19, 2010

~ Yabedabedu......!!! ~

.: SALAM :.

yaahhhhhhh.........satu kelegaan dan kegembiraan yg teramat bila dapat bercuti lama dengan family terchenta.....yahooo....yabeda bedu.......perasaan sy sekarang ni sgtlah gembira mcm pict kat bawah ni...syukur Alhamdulillah....rasa nk senyum je 24/7......yela, dh lama kot x cuti lama2 bila dh kerja.....kalau cuti lama pon, paling tidak 3 hari je......ni bila tau dia org dh kuarkan pekeliling sume staff wajib cuti mandatori msa raya aidilfitri nnt......tersangatlah heppy sebab x yah fikir sape nk backup kerja sy bila saya cuti........koh3....(gelak mcm batuk)




1st, nk cuti 5 hari time nuzul Quran (27/8).
2nd, nk cuti 11 hari time raya....(^_______^)

walaupun gap antara Nuzul Quran ngan raya tu dekat, selang lebih kurg seminggu je, nak balik rumah gak 2 2 kali cuti tuu......x kira.... ;D

ok, bila hati gembira marilah kita wat kerja dgn bersungguh2.........namo curi2 tulang..........

till then......

Dari aku yg x sabar nk balik dah ni.....

.: DAA ~~~ :.

13 comments:

Fathiha Zainal said...

Wah wahh.. Suke ek dpt cuti lelame.. ;p Cuti ry 11 hr? Huiyyyooo~

Hamzah Ian said...

sudah raye rupenye// hahahaa

K.A.T.H.Y said...

cess ko...aku keje kat kl..
tak dapek cuti nuzul quran tuh...
tapi, 30 ogos mahu cuti la camtu!

haLyZaQiut said...

Fathiha - hehe...giler x suka...mstila i shuka u...hhu..haah, 11 hari...wajib cuti...hee... ;D

Hamzah - aippp, blom raya la..ni baru citer pasal cuti raya yg dirasakan lama sejak mula berjinak2 dalam dunia pekerjaan...heee...

Kathy - haah, KL x cuti kan...koh3..kita jiran KL...cuti..haah, awk amikla cuti 30hb..leh blik kg lama skit...

hEarTLeSs said...

slamat bertunang keh3!

_@ZULHAIRY@_ said...

Okeyh.. Jom beli barang persiapan bertunang raya nie... Hahah

haLyZaQiut said...

Heartless - nasib awk x kata "Selamat Pengantin Baru"..errkkk....heheh

Zulhairy - eh awk...raya pon kerja ada hati nk shoping moping....hehehe...jgn marah na...jemputla dtg rumah nnt...koh3..

fndrocka said...

tahniah liza atas percutian yg panjang.

selamat bertunang gak

haLyZaQiut said...

Fndrockasut - time kasih...mari holiday bersama2... ;D

bertunang?? OMG...... haaha...

CICIPUNG said...

hehe. bahagianya dpt cuti raye pnjng2.
wahhh. btul ke kak lyza dah nk tunang? tahniahh!!! hehehe. :)

haLyZaQiut said...

Cicipung - mmg BAHAGIA...leh jalan2 collect duit raya...huk3...

haha...x la..terus kawin je nnt...errkk....xde2, gurau je...hahaha...

FaRA a.k.a NaNa said...

waaa..nk wish slamat bertunang jugak...:)

ehe...kite pon cuti lame..haha..12 ari..best2..:)

haLyZaQiut said...

Nana - haha...awk ni bikin panas tol...ok, tq for d wish...kih3...

ooo...awk lebih sehari nmpk gayanya..x aci... =p