Monday, August 23, 2010

~ Kebetulan yg Lucu ~

.: SALAM :.



ok, harini nk citer 1 kejadian kelakar yg berlaku smlm.......
smlm aku shoping kat stadium.......
eh silap2 bkn nk citer pasal tu.....



smlm aku g bazar Ramadhan sek 20.....pastu aku bli la nasi, ikan keli bakar, dengan popiah inti otak2 sebanyak 5 batang.
rumate aku Anira pulak beli n.lemak, cendol ngan samosa 2.



so side dishes kita org :

1) popiah inti otak2 = 5
2) samosa = 2



kami ingat kami buka 2 org je kat rmh sebab yg lain sume xde, ada hal memasing...sekali balik dari bazar, sorg lagi osmet aku nama farah balik. xpe lagi la kan....



sekali time nk buka......masing2 bukak la beg plastik masing2.....aku dh letak popiah ngan samosa kita org atas pinggan awal2...



skali farah pandang pelik kuih2 tu.......pastu dia kata "eh, korg beli ni ke?? hahaha....Farah pon beli popiah inti otak2 = 5, samosa 2......cmne leh sama nie?? hahaha "



aku dan anira berpandangan sesama sendiri........."Errrkkkk.........."



*mmg sehati sejiwa serumah kot.....hhaha....aku rasa kebetulan ni lucu lak...... ;D



tu je nk citer.......=p



till then......



Dari aku yang sayang kamu......



.: DAA ~~~ :.

4 comments:

fndrocka said...

wwauuuu!!! semalam aku pun beli popiah inti otak2 = 5 , samosa 2....kelakar lah.

haLyZaQiut said...

yeke...hahaha...cmne leh sama ni...kelakar3...kah3...=p

fndrocka said...

ni mesti angkara freemason..

haLyZaQiut said...

Fndrocka - haha..boleh x aku x tau apa freemason tu..pastu aku gugel, masih kabur lagi...wawawa~~~