Tuesday, April 10, 2018

~ Hello 2018 ~

.: SALAM :.

Hai Assalamualaikum.....sumpah rindu nak menulis.....
Kenapalah dulu aku x pilih je kerja Wartawan, kan hari2 dpt menulis...haha...

Kemain tajuk aku Hello 2018....dah masuk bulan April dah makcik oii....x payah nk hello2 sgt lahh.....
Sekarang ni life ok, dikurniakan 2 hero cilik dan seorang hero di dalam rmh....hero yg sulong dah 5 tahun usianya tahun ni...yg no 2 dah nak masuk 2 tahun....dah setahun 9 bulan dah.....apa yg aku boleh katakan Alhamdulillah di atas setiap percaturan yg Allah susunkan....maybe setiap apa yg berlaku bukanlah dalam plan aku tapi kita kena yakin, yang plan Allah adalah yg terbaik utk kt....semua berlaku mengikut kemampuan kita.....

Baru balik dari Sabah last week.....1st time bawak budak2 kecik tu naik plane....dia org nye excited je dh menggembirakan kt....bawak skali Ibu, Papa, Arif.....rasa happy tgk dia org happy....tp Papa balik dari Sabah terus x sihat.....kencing manis tinggi gak, blood pressure pon naik.....maybe sbb penat n makan pon x jaga sgt.....

Kehidupan lain mcm biasa jgk.....so so je.....ada pasang surut......kerja of cos laa byk challenge dia.....terima jela ngan redha...haha....

tu je la dulu wat masa ni.....

Rasa relief sikit dapat mencoret something kat blog yg aku syg ni......

.: DAA ~~~ :.


1 comments:

l@dylily said...

nak komen lah... haha