Monday, October 4, 2010

~ Zaasss..... ~

.: SALAM :.

Ohhh weekend yg dirasakan bgitu bz.....nth apa yg bz...plan nk mop lantai rmh asyik tergendala jer......yela, x melekat kat rmh....cmne nk pegang batang mop....pegang batang penyapu sempatla...

hari sabtu smlm gi curve.......makan ayam penyek....asyik dengar org ckp ayam penyek curve sedap jer...teringin gak nk makan......pedas giler sambal dia....leh meleleh segala air yg ada......koh3....

hari ahad gi OU....tgk 'Wall Street'.....ngan En Z, kakak dia, dan abg ipar dia...ber4 lebih baik...hhee...wall street ni citer yg lebih pada bursa saham, korporat2, bisnes, company, pride, status, duit, dan yang plg penting ini bukan citer perang2, tembak2....hoho...yela, nama pon 'Wall Street, Money Never Sleeps......' =p




Next week, mahu balik jhr....ada byk agenda.......ahad, abg cali (sepupu aku) tunang kat ptrajya....so aku mstila akan ikut rombongan menghantar dulang2...kih2....pastu papa plan nk lepak rmh aku sampai isnin....yeayyyy!!! papa ngan ibu x pernah lagi sampai rmh sewa aku yg skrg ni........mahu cuti mahu cuti..... =p

wahh....sume sudah terjadual nmpk gayanya.......

aku stop dlu......

till then.....

Dari aku yg makan maruku ikan.....

.: DAA ~~~ :.




6 comments:

l@dylily said...

liza arini kite x puasa.. hehe tetiba jer..=p

haLyZaQiut said...

Ladylily - samala eden pon tak pose gak niehh.......hhehe...

K.A.T.H.Y said...

bape kali abg cali ko tu nk tunang?
rasa nye aritu dah tunang dah kan?hehehe

haLyZaQiut said...

Kathy - hahahaha....sengal la awk ni...bila lak dia tunang byk kali..ni la for d first time...n hopefully willbe d last...dia nk tunang...mandai je heh...hhuu...

Fnd Rocka said...

gaya macam tengah kaya raya ni

haLyZaQiut said...

Fndrocka - aiihhh...manade...tgk wayang org blnja boleh laa...sobs3...