Monday, October 25, 2010

~ Movie... ~



.: SALAM :.

Ok, semalam aku g Alamanda sebab kakak en Z dah booked tiket wayang ajak g tgk sesama....kami tgk cerita RED....aku x de lak nmpk trailer / preview citer ni kat mana2 so aku ingat citer apa la agaknya.....sblm tu aku tanya en Z, citer apa nie....dia kata "citer tembak2, tp kelakar"...simple tp aku dh leh agak dah...mesti dia gaduh2 tp komedi....koh3...

lg 1 yg kelakar nya, aku ingat RED tu kaler merah....sekali ke laut la aku ni....rupanya RED tu Retired Extremely Dangerous....hhuu....

mngisahkan tentang bekas anggota CIA yg dh retired.tp dia diburu utk dibunuh sebab dia tahu banyak rahsia.......lebih kurg cmtula....pelakon utama dia Bruce Willis..tu je aku paling kenal, lain aku x kenal sgt...best jugakla....byk gaduh, tembak2....xdela bosan sgt mcm aku tgk 'Wall street' haritu....mmber aku kata citer 'Life as we know it' tu pon best gak.......




emm aku rasa lately hampir setiap mnggu aku tgk wayang.....ya ampun.....cmne nk saving kawin nie......errkkk.....

oklah, tu je nk share...

till then.......

Dari aku yang kesejukan tahap nk bunuh org......

.: DAA ~~~ :.


4 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Howyeah... Best wok Retired Extremly Dangerous.. :P.. Ooo ritu Wall Street xbest ea.. Xper2 pas nie xajak dah u gie k... Mana tahu u xsuka... Huuhu

haLyZaQiut said...

X la...bkn x best....tp byk sgt ckp2...xde action...hhee...

*oo, hbs x nak ajak saya mahu ajak siapa ha........=p

Fnd Rocka said...

Tiket wyang bukan mahai...tak efek kahwin pun.lagi mengeratkan sillaturahim dan sekaligos mempercepatkan kawin ade lar.tak begitu?cecececee

haLyZaQiut said...

Fndrocka - mazhab mana ko pakai ni...ko kaya xpela wat cmtuu...aku kalau wat cmtu, mmg ke laut laa..

apsal lak mmpercepatkan kawin...melambatkan lagi adalah...membazir tu namanya...kih3..