Friday, June 11, 2010

~ I love Friday... ~



.: SALAM :.




i love today..

i love friday..



today, will off to johor, my luvly hometown, wit my beloved syg..

my syg sgt jahat..

kaki buli...

last nite dia buli saya...

sampai sy rasa nk kuarkan tgn kat phone n cubit dia sampai lebam...

gerraamm sgt kat dia...

endingnya, sy letak phone dan tido....(hhu, elok na perangai)



tomorow is saturday..

we've need to attend one of my cousin's wedding...

in Kahang...

yippiee.....



and sunday is my ofismate, Hana's wedding....

x sabar nk tgk hana kena makeup...

msti sgt canteekkk...

can't wait to see her.....

and can't wait to see him...

mahu blasah my syg cukup2...

kalahkan dia mcm the rock kalahkan stonecold dlu...^_^



and now, im shift, reshift actually to level 4 again...

new place, new environment, new desk, new neighbours...

old PC...

hopefully will get new sprit and enthusiasm...errkk...

kerjalah betul2 ya cik halyza...

passion3...hhuu...



k la, lunch hour skrg...



GTG...



till then...



Dari aku yang kebulur tahap gaban...



.: DAA ~~~ :.

2 comments:

K.A.T.H.Y said...

amboiii gatai gila bukan main~
kembang tekak bace...
tak mo nakal2 taoww!!

haLyZaQiut said...

Katy - hahaha...weh, kita baca blog awk pon kembang mata ngan kembang perut gak...sebab kelakar sgt...wawawa...

Pls3...sy mmg x nakal... ;D