Thursday, June 3, 2010

~ Bengang Tol.....!! ~



.: SALAM :.




Ok, entry ringkas tapi padat..........



saya sgt marah utk 2 3 hari ini kerana langsung tidak dapat login ke dalam emel yahoo saya.



Saya ada 2 emel yahoo yang dibuka setiap hari atas urusan2 tertentu.
Tapi nasib lah bukan atas urusan kerja.
Kerana urusan kerja menggunakan 3 emel yang lain (Byknya emel akuhhhh)...



Tapi saya tetap marah juga....


Kerana ada makhluk mana nth yg telah masuk ke dalam emel saya, tukar password saya, tukar profile saya....2 2 emel yahoo itu telah diubah password!!!!!!



Lantas sy sebagai tuan empunya emel tersebut tidak dapat masuk ke dalam emel SAYA!!!
sy try2 byk kali, sampai kena blocked!!!!!!!!
WTH!!!!!!!!!



sgt bengang.......sy x rasa makhluk itu cuba berniat dajal dengan saya...
tp mungkin hanya mahu menguji kepakaran beliau dalam meng'hack' system2 yg x berapa nk secure........x___x



tapi, kebetulan kena lak kat akuhhhh.......(tukar aku lak)....



maka hari ini, trillion of thanx to dearest Mr Zulhairy kerana bersusah payah membantu saya mendapatkan emel saya semula....



Ini sebagai bukti :





3x emel saya telah ditukar passwordnya.....harini En Zul yang tukar......yang lagi 2 tu, makhluk tu yg buat....daammmmnnnnnn......






x nampak ke.....?? kecik sgt...?? xpela....sy dh resize tp makin kabur...hhu....wat2 nmpk jelahh....



maka, dengan itu berhati2 lah kalian semua.....malang tidak berbau........hhu....



ahh xpe, nsb baiklah esk saya mahu ke kelantan bersama rakan2...maka tidak geram lagi.....password pon sudah di tukar......hhuu......



ok, saya tidak mahu marah2 dahh.....(ini kali ke 2 password sy telah di hack....!!!) ouuhh....



tu shaja luahan gedik utk hari ini....



till then.......



.: DAA ~~~ :.

0 comments: