Tuesday, December 9, 2008

~Letih yg amat meletihkan~

.:SALAM:.

disebabkan badan yg terasa begitu letih,tgn dan akal mula menemui satu perasaan malas dlm diri utk membuat sebarang job/task pada hari ini....

tp apakan daya,diri ini bukan boss,bukan Tuan Besar yg boleh sesuka hati melepak dari sebarang kerja....dgn perasaan malas,ku turutkan jua kemahuan kerja2 ini....

mana x letih,semalam hari raya haji....proses masak memasak berlangsung agak lama iaitu dari pagi 8.30am sampaila ke angka 2.30pm...nth apa nth yg mnyebabkan lama plak...

pas masak,terus bersiap utk ke kampung...memandangkan papa bekerja...so,akula drebar nya....
pulang dari kampung,terus bersiap utk pulang ke subang....setelah berjaya memaksa sepupu aku utk meneman aku....aku terpksa pula menjadi drebarnya...

menghntr nya pulang ke kepong....dhla jem nth pape.....jalan licin...hujan....melambatkan perjalanan....
dari jam 6.30,sampai rumah dekat kul 2am....sbbnya....

aku dan hamimah terlepas susur kluar dan kami menerewang2 di sg buluh mencari arah kluar yg betul lg selamat....
nasib baikla tak tercabut kaki ni.....klu tercabut nk wat cmne....terpksa pasang balik.....hhaa...

dgn x makan malam nya,perut dh lapar tahap cipanzi...dhla last makan tghari....aduhaii..sabar jela....

bgus la,pas makan terus tido......

bgn tido,wlupon penat blom hilang,tp apakan daya.....terus ke opis....

wawawa....sengal2 badan....

k la...sje je nak membuang2 msa yg terluang......len kali jela sambung merepek....

.:DAA~~~:.

5 comments:

Anonymous said...

kalau kaki kau tercabut..aku nak kutip,lagi baik kalau dpt satu set dgn tgn sekali.aku memg suka kumpul barangan terpakai.huhu

biar sengal bdn...jgn jadi sengal.

haLyZaQiut said...

ala,ko tu klu dapat tgn kaki aku nnt ko kemenyan kan plak...ahhaha

Anonymous said...

ala buat perabis duit jer kemenyan.
baik aku pakai terus kaki tu kan..tp kalau aku pakai nanti aku jadi kaki perempuan lak.erm..tgn tu kalau aku pakai jadi buruk lak tulisan aku..hahahaha.

K.A.T.H.Y said...

lyza syg....letih itu indah...
lebih indah dr penat...

P/S: pedih gile ayt fendi ni..
ade ke die kate klu pkai tgn ko nnt tulisan die buruk..tulisan die TU cntik sgt ke?

(tp sbnrnye aku suke ayt die..x tpkir lak aku klu pkai tgn ko nnt tulisan jd buruk...emmm~hahahhaa!!)

haLyZaQiut said...

letih + penat = tido jela...
hhuu...ewah2 katy...kemain lagi hebat mngutuk kita...cuba awk tgk handwriting kita dlm blog ni...
cun what..korg ni saje bikin panas laa...
hhaha