Tuesday, December 16, 2008

~Di manakah Dikau~

.:SALAM:.

Lately,aku byk terfikir akan dikau......di manakah dikau berada.....di manakah dikau mnghilang.....satu yang aku tak pasti dan tiada jawapan hingga kini,kenapakah kau mninggalkan aku keseorangan....

bersendirian mnghadapi susah senang dalam hidup....

cuba utk melayari arus kemajuan dan pemodenan.....mengapakah kehadiran mu bagaikan angin lalu....

datang dan pergi sesuka hati...


tidak kah kau pernah terfikir akan perasaan aku ini....tidak kah...???walau sejenak???


aku sedar aku siapa....hanyalah insan biasa yang sering menunggu dan terus menunggu kehadiran kamu....


sedangkan kamu,sekelip mata sahaja bertukar pengganti....


walaupon aku sedar akan kecurangan mu,tapi aku tetap tabah,pasrah dan cekal untuk meneruskan perjuangan hidup....

aku kadang kala memaksa diri untuk berfikir,sampai bilakah akan ku harap dan ku tunggu dirimu lagi....

mungkin sampai satu ketika......dlm keadaan yg benar2 memaksa....

aku akan sedaya upaya menghilangkan jejak langkahmu dlm hidupku.....


tetapi buat masa sekarang,aku terpaksa akui yang aku sangat memerlukan mu....

membutuhkan mu....tiap saat,tiap waktu.....

terlalu byk jasamu terhadap diriku.....menyenangkan kehidupanku.....mengindahkan hari2 ku....


walaupun ku tahu cinta ku terhadap mu hanya sementara.....

bukanlah kekal hingga ke akhirnya....

tp kewujudan dan kehadiran mu....

mmg tidak dpt disangkal lagi.....

ketiadaan mu sgt merunsingkan benakku.....

seprti skrg,aku sgt memerlukan mu....

banyak yg aku tidak boleh lakukan tanpamu.....bersendirian....aku tidak kuat...


cubalah dikau mengerti......


cubalah cuba...


aku jua berharap agar di masa akan dtg,aku akan lebih berhati2.....tidak sewenang2 melepaskan dikau pergi.....dari genggaman aku....akan aku pastikan.....bukan utk sesaat dua...bukan utk seminit dua.....bukan untuk sehari dua....tetapi........


mungkin utk seminggu dua....hhu...

berilah jua ruang dan peluang utk aku menebus kesilapaan lalu......kealpaan dulu....


maafkan aku....


aku mengerti.....yang hidup ini mmg indah dgn kehadiran dirimu.....

oleh itu aku tidak akan mensia2 kan kamu....

aku akan cuba mengelak segala anasir2 luar yg boleh merosakkan hubungan kita...

seperti :


1. Memasang spoiler kereta.

2. Menukar sportrim sporty.

3. Mentinted cermin.

4. Memasang accessory kereta.

5. ETC.





Ni hanyalah gambaran sahaja yer....not mine...


buat masa ini,aku akan fokuskan dikau kepada issu2 yang lebih penting dan utama sperti Buletin Utama....


jangan lah dikau takut....

aku akan menjaga dan mengawal nafsu B+O+R+O+S ku....


huh~~~~~ ( 1 keluhan pjg)

meragui keyakinan diri...


hahaha....



.:DAA~~~:.

4 comments:

K.A.T.H.Y said...

cube ko refund balik sang hitam ko tu..mesti ko akan temui ape yg ko carik...
ekekkekeeke....~

_@ZULHAIRY@_ said...

ahahaha,,blh plak ngomel pnjg2 psl myvi tchenta 2...

haLyZaQiut said...

ishh....ngomelan ini bukan ditujukan utk myB la...bende lain...hhu

K.A.T.H.Y said...
This comment has been removed by the author.