Friday, December 7, 2012

~ Post Wedding ~

.: SALAM :.

Masa aku kahwin haritu, mmg tgh musim hujan, musim tengkujuh, dan musim banjir...
Maklumla kan, hujung tahun....bulan 11 pulak tuu....
So, antara yg x best kawin hujung tahun ni ialah x dpt nk wat outdoor photoshoot... :'(
Knp?? why why why??
Mestila sebab hujan syg.... T.T

Masa majlis aku tempoh hari...hujan turun selebat2 yg boleh lepas je makan damai, sampailah maghrib....
Alhamdulillah, hujan Rahmat....
Tapi tula, melepaslah outdoor photoshoot....
Masa haritu, photographer smua dok pujuk2 aku, xpela x boleh wat pon...
Kita wat Post Wedding....
Aku ni pemalas...thats why lah aku mlas sgt nk wat post wedding bagai....
Bagi aku, masa kahwin haritu patut wat semua sekali harung so nnt x yah nak fikir2 lagi....
Aku seboleh2 nk gak wat dlm hujan2 malam tu....haha
Tapi photographer cakap, nnt gmbr x elok, sebab langit dah gelap sgt....
So better wat post wedding je.... :(

So bila nk kena wat post wedding, mulalah fikir, bila masa nk wat, nk wat kat mana, nk pakai baju apa, nak ada props ke x nak.....
See, complicated kan kepala otak aku ni....
Sume bende nk fikir teruk2....
Pakai jela baju apa pun, sape peduli....

So, at the end, aku decide aku nak pakai baju biasa je....
Xde nak sewa2 kat butik ke apa....
Xde nak upah MUA bagai....
Pakai je bedak ngan lipice.... :D
Jimat serba serbi....
Senang dan ringan kepala aku memikir...hoho

Tapi skrg aku mcm target ada 2 jenis baju yg aku rasa nk pakai...(pakai salah satu lah)
Tapi xdelah aku dh beli baju tuu...
Saje gedik2 nk usha2...

Sumber : thepoplook.com

Baju belah kiri : Dress biasa....nampak mcm gurlish2 ladies2 sikit....ayuu gittu...
Baju belah kanan : Baju peplum....ni aku dh beli...tp corak2, bukan plain....mcm cute jgk....erkk...

Emmm.....2 2 aku suka......
Tapi masalahnya, tempat pon x tau lagi nk shoot kat mana..... Pangg!!!

Tgkla hasilnya nnt aku pakai baju apa......arghhh, malas betul nk posing x tentu hala...... 
(-______-!!)

.: DAA ~~~ :.


0 comments: