Tuesday, November 15, 2011

~ Sudah Trendy ~


.: SALAM :.

Hallo2.....nk kopi ke milo.....
Aku nak cerita dengan excited nya nehhh....



Korang tgk gambar kat bawah ni.....


Dulu aku pernah cerita pasal si PINGU ni kan.....Pingu ni aku bg adik moncet kesayangan masa bufday dia yg ke 20.....bukan 12 ok..... :P


Pastu aku kesian kat si Pingu ni hari2 dok kena dera ngan adik aku.....mcm2 gaya si dia diperlakukan....cuma x mampu bersuara jer....




Tp u know what.....

Pingu sekarang dah up to date.....dah pandai bergaya......

X caya ke...??

Kalau x caya, kena tgk gmbr kat bawah ni....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






>__________________________<


Percaya kan.....??

Sabo jele adik aku ni.............


.: DAA ~~~ :.


0 comments: