Thursday, December 9, 2010

~ Heeeeee.......... ~

.: SALAM :.

Ok, saya mahu senyum mcm meow ini...........




Sebabnya :

1) Tadi gi lunch ngan hana.......kita org gi ramai2 la...jumpa hana....hana tu opismate aku yg dh benti keje sebab follow husband dia keje kat jhr....heppy sgt sebab hana pregnant skrg....tp td x nmpk lagi la pewot dia...baru brp bulan je....seronok sgt dpt jumpa dia....kita org borak2 pjg, gelak2 sume.....husband dia ada kursus kat Bangi...so dia follow skali.....lepak rmh mmber dia kat s.alam.........

2) Pastu dalam pada borak2 tu, Liza mmber sorg ni kata "Eh esok cuti tau..." ha...?? aku punyalah terpinga2 ngan kenyataan dia tuu....."Cuti nape lak niehh??" pastu dia bgtau yang hari Sabtu ni kan Hari Keputeraan Sultan Selangor...so dia tarikla cuti tu ke Jumaat, esok.....aku terkezut dan menjerit2 keriangan....ok, yess....petang ni jugak aku balik jhr........heee.......
alamak, byk keje lak skrg....got to go.....

Selamat bercuti bg yg bercuti esok........

till then.......

Dari aku yg keriangan.......

.: DAA~~~ :.



0 comments: