Monday, February 2, 2009

~Unfeeling Well~

.: SALAM :.

bosannya harini......!!!! tahap tera dh kebosanan ini melangkau...mentang2 la harini wilayah cuti...so, keje pon xde...baik dia soh aku cuti skali...nmpk gayanya makan gaji buta la hari ni...huh...

dhla condition diri tak berapa baik....sakit tekak+selsema = symptom2 awal mcm nk demam...
tp harap2 x la...kat rmh pon x watpe...baik hbskan masa kat opis...(yeke??)

ni baru pas lunch dgn ziha n kekawan dia....ziha merupakan x-clasmate ku d uitm....makan ikan pari bakar...kenyangnya lahai...sampai x larat nk jalan balik...

seronok je dgr ziha yg dia dh nak mngikat ikatan yg lebih kukuh lagi bersama org yg tersayang...bagusla kawan2 ku....smoga berbahagia selalu....

kalau x keje td...boleh lepak n borak2 lama2 ckit...tp msa sgt mncemburui kita....apakan daya...hhu....lunch hanya 1 hour...tnggu la aku jd boss...aku rehat lelama...

aku rasa aku nak demam ni sbb asyik minum air batu tanpa henti di sana sini la...ditambah makan limau sekotak....cuaca yang tidak menentu....terkena hujan beberapa kali....tidak kira sama ada dalam kereta atau x....kira terkena hujan la gak...

pastu makan juga yg tidak menentu....(ade ke kene mngena dgn nak demam??)
pape jela...ape pon yg berlaku.....akan ku hadapi dgn sabar dan tenang....kalau x tenang, hidup akan jd lebih serabut....

sabtu lepas....melepak seharian di mid....nth apa yg dilakukan.....mndgr ceramah bisness yg mnghiburkan....haha....

aku bukannya x nak join....tp bila dh keje ni,money is too precious utk di bazir2 kan bgitu sahaja...bukan aku nak cakap bisness MLM tu x bgus....ok je...

tp kalau de duit ok la...xde duit melopong jela...duit ku harus digunakan secara berhati2 agar tidak menjerat diri.....mminjam dari along ke...cuba utk dielakkan....ckp pasal duit ni,aku baru ingat nak saving lebey ckit...tp de plak exam SPA end of this month kat UTM....

aduhai...skali lagi duit ku terbang ke tol dan minyak utk pulang ke jhr......wawawawa~~
xpela,mana tau kot2 de rezki....kalau Allah nak bg, xde sape blh halang....tp kalau Allah kata bukan utk aku rezki tuu....mmg bukanla...tp at least we try....

exam SPA ni dh masuk third time panggil aku....tp aku baru g skali kat IKM bulan 8 haritu...kalau aku g yg ni, mksudnya kali ke 2 la....yg 1st dulu trpksa aku tolak sbb clash lak timing dia ngan dinner BITS (persatuan IT kat UiTM ARAU)..

x nak g dinner BITS, syg lak....mklumla...pertama dan terakhir....hhu....

xpela....x yah dikesalkan....no regrets in ur life....sperti kata ***, "dalam hidup xde gear reverse, apa2 pon yg berlaku....we face it....bukan ke belakang...." (credit to him)

k la...nk g smbhyang jap....

c u next time...

.: DAA~~~ :.

2 comments:

Anonymous said...

dalam hidup xde gear reverse,tp ada lampu merah utk berhenti memerhati dan berfikir,ada pusingan U utk mencari2 arah,kdg2 arah ke belkg elok utk pulang ke pangkal jln.yg penting jgn ke lorong2 gelap tau liza.

gudluck utk SPA k..prepare toyol x..

haLyZaQiut said...

insya Allah aku x ke lorong2 gelap..klu gelap sgt, bawk torchlight la...

toyol..??eeii,ape tuu..??hhuu