Monday, August 5, 2013

~ 26 Ramadan 1434H ~

.: SALAM :.

Harini pula, berbuka di HOMST Restaurant TTDI...
Chinese Muslim Food Restaurant.....
Harini berbuka dengan kawan2 ofis En SuamiSayang.....
Ada 4 family, dan 4 org yg x bawak family.... :D

Jom tgk gmbr mana yg ada.....


Harga dia mmg standard Chinese Muslim Food la....bit expensive....


Tapi kalau goreng2 dia x mahal sgt.....


Kami order ni sotong goreng tepung kot....deep fried sotong...

Tomyam....

Daging dan soft shell crab....

Wet butter chicken...ada rasa kari sikit2 kat butter chicken dia....

Aiskrim goreng.....mcm batu air terjun pulak....

Ni tahu pebende nth....mcm fish cake pun ye jgk...

Dalam aiskrim goreng....taraaa.....aiskrim coklat....haha

Kami minum air laici longan.....oohh ada 1 lg lauk, chicken lemon.....gmbar org aku x snap, gmbr makanan pulak aku sibuk nk snap....nmpk sgt lapo aku ni.....

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini.....

Makan, makan juga.....Ibadah jgn lupa ok.....

Sekejap je dah 26 Ramadan 1434H.....lagi 3 hari je lagi nk masuk Syawal.....

*Hari ini I'Allah aku akan pulang ke kampung...raya tahun ni ialah raya di Johor....yeaayyy!!! :D Semoga perjalanan kami selamat sampai......ohh yaa...dan harini bufday Papa yg ke 55..5 Ogos...dah beli kek siap2 dahh.....sssshhhh

.: DAA ~~~ :.

2 comments:

Saya Disini said...

wah...k balik kg dah...bestnye...

haLyZaQiut said...

Hehe...k.tini cuti lg lamaaaa...