Thursday, May 16, 2013

~ Gjot Ku Sudah Kahwin ~

.: SALAM :.

Ok, quick update....
Last week aku dan En SuamiSayang ada jemputan ke Majlis Aqiqah dan birthday party anak ofismate En SuamiSayang di area2 Sg Merab sana....sekitar kawasan Pinggiran Putrajaya cmtu laa...So pagi2 lagi kami dah gerak berkumpul di ofis En SuamiSayang di PJ dulu.....konvoi 3 kereta....

Makan mcm2 sgt.....ada kambing golek.....nasi, pelbagai lauk, ABC, mcm2 lahh....kenyang giler....
Terima kasih Abg Nik dan keluarga.... :)

Jom lihat sekitar Majlis..... 

Ni bukan bufday girl.....bufday girl x sempat nk snap gmbr dia....

Ada candy buffet.....nyum3....Haa tu nampak kat bunting anak2 Abg Nik.... :D

Cantik sgt buai si Qaisara ni laa....terpikat iollss.....

Meriah dgn tetamu yg hadir.....

Happy bufday utk Qaireen dan Selamat beraqiqah buat Qaisara..... (cam pelik je ucapan aku)...

Selepas itu, aku dan En SuamiSayang bergegas pulang ke Johor kerana pukul 5 ptg, 11 May 2013 sahabat baik ku Gjot (Norzaliza) akan ada majlis Nikah......Hopefully sempat sgt dtg.....Gjot ni mmg best fren aku dari kecik sampaila ke besar.....gi sekolah sama2, makan sama2 kdg2 tido pun sama2.....naik basikal, jatuh basikal sume sama2....masa aku kawin, dia sntiasa ada dgn aku....xkan la aku x dtg majlis nikah dia...mau meroyan lak budak ni karang....errkkk....

Akhirnya sempat gak aku sampai......hehehe....Alhamdulillah....

Jom layan gmbr.....

Hantaran pihak perempuan....

Rombongan lelaki dah sampai....

Sempat lg kann.....

Lafaz sakinah..... :') 

Tahniah dear..... Gjot dan Kerol.....

Kawan2 lama.....

2 Married, 2 belum.... :D

Then, sebelah malam nya pula, berlangsung Majlis Khatam Quran.....

Gjot dgn Kak Long tgh mengaji.....

Keesokannya, Ahad 12 May 2013 berlangsung majlis persandingan......Alhamdulillah semua berjalan lancar....

Ada live band...

Tema pink turquoise....

Eh En SuamiSayang masuk dalam gmbo.... :D

Baju sedondon gittuuu.....

Kemain lg wish utk pengantin....

Gangnam ganyang....

Sume wat2 single je, laki masing2 nth ke mana2 dicampak.....

Over masing2....

Senyummm.....

Yg single tetiba pegang 'Im Pregnant'....

Ni zapin kononnya..... 

Tahniah Gjot dan Khairul.....

To my bestie,
Thanks for being such a good friend of mine for all this while...
Semoga sentiasa berbahagia sampai ke Syurga......selamat melayari alam rumahtangga....gaduh2 kecik tu perkara biasa....cepat2 settle kan tauuu.....may our friendship last til forever and ever.....
luv u gjot!!!!!
Cepat2 dapat Gjot & Krol Junior.....habiskan PHD cepat2 tauuu..... :D

.: DAA ~~~ :.

2 comments:

Saya Disini said...

sy pelik..masa liza ngah syok2 bergambar tu..laki liza dok celah mana?xnmpk lngsung muka zul..ke liza tinggal zul kat umah...liza p bersuka ria ngn kwn?

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahahha...pandai bijak laksamana k.tini...conpem la laki i dh hntr siap2 balik rmh...giler dia nk nunggu berejam2 kami berposing....kahkahkah