Thursday, October 25, 2012

~ Kad Jemputan Perkahwinan ~

.: SALAM :.

Hye2.....harini saje nak share dgn korg, design kad jemputan perkahwinan saya dan pasangan hasil seni daripada Gedung Kad Kahwin yang saya pernah cerita kat SINI dulu....


Maaf, terpaksa di blur kan.....

Pendapat saya, sangat berpuas hati.....actually kad ni saya amik idea masa tgk2 kad kat kedai tempoh hari...saya ubah2 sikit...kira amik design dari beberapa jenis kad, dan combinekan jadi 1 kad...haha...

Ramai org ingat saya bercinta dari sek men sebab tgk saya pakai baju mcm warna baju sekolah....kebetulan je tu ok....masa saya sek men, saya x pernah bercinta.... :D

Ramai yg ingat kad saya agak mahal, tp sbnrnya x lebih seringgit pon..murah saja...sebab saya tempah masa pergi Festival Pengantin kat SACC....so sape yg nak harga murah, boleh la lawati Festival2 Pengantin berdekatan anda.... :D

Highly recommended kedai ni, sgt cepat, sangat senang, sgt efficient....last minit saya tambah bilangan kad pun, dia still terima....

And dapat 1000pcs TQ Tag dan 1000pcs chair box FREE!!....byk kan?

Ni cth chair box dan bawahnya ctg TQ Tag :

Boleh letak kat goodies bag....

Semoga anda dapat sedikit info...

.: DAA ~~~ :.

2 comments:

Saya Disini said...

cntik kad liza

haLyZaQiut said...

Saya Disini - kad k.tini pon cantik... :)