Thursday, August 16, 2012

~ 26 Ramadan 1433H ~

.: SALAM :.

Harini aku buka kat rmh.....
K.caca masak sambal ikan bilis sedap giler habaqhang.... :D

Aku goreng scallop ayam, dalam ada cheese n mushroom,brand Saudi....dulu time belaja kat Arau selalu beli.... :D

Ni lah sambal ikan bilis rangup sedap giler tuu.... 

Air oat....

Mimah n k.caca beli kfc...tp aku x makan sebab mmg aku plan nk makan kfc pon harini....hehheu...

Dalam pukul 11pm, En Zoro habis berbuka puasa di rmh kawan dia, kami nk kena gi Pejabat Utusan kat Jalan Chan Sow Lin, KL....bukan aku ada temubual, bukan.....tp sebab nk amik brg dari kakak En Zoro...dia journalist kat Utusan...dia soh pi opis dia amik baju, dia beli kat aku......terima kasih byk2 K.Zu..kakk dia selalu bg kat aku brg2...tp aku jarang bg dia apa2...Pangggg!! 

Lepas tu, terus pi makan KFC kat PJ....kat mana nth...dekat ngan PPUM...ada KFC 24 hours...

Aku beli set Green Curry Combo.....apsal nasi dia x letak dalam pinggan siap2...??

En Zoro makan snack plate...

Green curry combo ni ada nasi putih, 2 ketul ayam, n kuah green curry dia tu laa... set ni berharga RM11.20....

Nilah kuah green curry...tp aku makan, x macam kari pon...mcm masak lemak cili api adala...haha

Pedas gak kuah masak lemak dia ni.....pekat lak tuu....bolehla, sedap gak....(walaupon kat rmh td aku dh makan nasi).. :D

Jemput makan yaaa.....tp bukan skrg.... :D

Oo rupanya set Green Curry ni pon ada dalam Lunch Treats.....tp ayam dia tinggal seketul...harga RM6.45....


******************************************************************

Tiba2 semalam, 15 Ogos 2012.....kami mendapat wedding present yg pertama!!!!!
Walaupun lg 2 bulaannnnn lebih........
Huuuu...
Jusco Gift Voucher....
Byk gak Officemate En Zoro bg.....leh la kita shopping di Jusco!!!
>_____________________<

Thank You So Much Audrey n husband....

Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini..........

Makan, makan juga....Ibadah jgn lupa ok....

*Esok aku kerja lagi...yihaaa............ :'(

.: DAA ~~~ :.

0 comments: