Friday, July 27, 2012

~ 6 Ramadan 1433H ~

.: SALAM :.


Semalam, g Bazar KJ...nampak Elfira Loy..... :D
Then, buka puasa sama2 kat Giant...
Sambil tgk Dejavu....


Hasil tangkapan di laut :


Memang seat VVIP betul...kalau boleh nk dok dalam screen.... :D

Todia....

Ada popiah goreng...popiah ni satu RM0.80....beli 5 dah 4 rgt....emm harga skrg.....ish3...

Then, ada org sedekah kurma...amik jela.... :D

Cendawan goreng...harini beli spicy lak..... RM5....k.caca beli BBQ RM4....

Saya makan nasi tomato.... RM5.....besar ayam dia.....

Soya cincau.... RM2....sedap gak...patutla org ramai.....

Kuih pulut panggang.... RM2 (5 btg)...

Ni air soya cincau, dah masuk dalam cawan....huhu...

Fresh oren mimah...

Carrot susu k.caca....

Nasi kerabu En Zoro, RM6...tp harini dia amik daging...dia dah 4 hari berturut2 kot makan nasi kerabu....nk kata ada drh pantai timur, xde pulak....hheheu

Ni nasi kerabu k.caca, RM6...kedai sama ngan En Zoro...tp k.caca amik ikan celup tepung ngan telur masin....

Kuey teow goreng Mimah...beli kat kedai peberet katanya.... RM3....

*********************************************************

Sambil makan, sambil tgk tv....pastu masa pukul 7.30pm tu, dia dah kuarkan voting result...time tu Bazli kalah 2 percent kot....pastu aku sedih....aku ckp "Ala, bazli kalah laa.... :("

Pastu En Zoro ckp "Ok, xpe....i vote kan Bazli untuk u k....cmne nk vote??"
Dia terus "DEJAVU B" hantar ke 33399....
Hahhahahhahahaha.....lawak giler.....
Padahal tu baru 3rd time kot En Zoro tgk cerita Dejavu di Kinabalu tu...dahla x tau mende, tetiba vote for Bazli...kehkeh....


Muka khusuk voting.....

Mimah : Dah2la tuu....membazir je aihh....
En Zoro : Xpe, saya votekan utk liza...kang kalau Bazli kalah, saya lak kena marah....
Aku : Errkkk...........Kalau Bazli kalah jgn marah ea..... (sambil bersorak, Go Bazli go!!) :D :D :D

TQ syg demok.....(dekat 30 lebih vote jgk la dia sedekah smlm).....
x pasal2 je.....
>_______________________<


*Aku vote jugak....1 je, RM0.50.....hahahha

Alhamdulillah, ada rezeki untuk kami harini....

Makan, makan juga.....Ibadah jangan lupa ok....

.: DAA ~~~ :.


5 comments:

Saya Disini said...

GELAS TU DPT DR MANA?MINTK KE

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hahaha...mintak kat giant...lol

mychickenfloss said...

meriahnye makan..mmg gile tul cite dejavu ni aihhhh...!smpi ke buka pun x tgglnye..;p

Saya Disini said...

tahniah

http://sayadisinibukansaya.blogspot.com/2012/07/kad-raya-untuk-blogger-bertuah.html

haLyZaQiut said...

Chicken Floss - hehe...makan reramai, masing2 beli sikit2...

tula pasai...sume dok demam dejavu skrg ni....

Saya Disini - hahahhaa...tq k.tini...