Monday, May 21, 2012

~ Tupai Tupai Sek 13 Shah Alam ~

.: SALAM :.

Cakap banyak pon x guna...
Keje berlambok....
Meh la layan beberapa gmbr time aku g makan haritu kat Tupai2 Sek 13 Shah Alam.....Area tepi Sri Accapella punya condo kalau x silap aku....

Aku asyik ckp je "Jom kita rasa makanan kat Tupai2 nak x??"
Sampailah En Zoro menuruti kebanyakan kesongehan aku....
Tupai2 ni rasanya femes ngan steamboat.....tp kalau malam still ada lagi ala-carte....


Dia opposite dengan Old Town White Coffee....


See, tupai dalam buku.... :D


Meh tgk menu dia....terbeliak gak mata aku tgk harga lauk2 dia....kehkeh


En Zoro mengidam nk makan Lemon Chicken....


Aku lak nk rasa Nasi Goreng Kampung dia...


Perghh, leh tahan harga dia bg org mcm aku..... :D


Yang goreng2 ni affordable lagi la.....haha


Western food price tupai2.....


Beverages....


Aku dgn tupai mana gedik....?? :P


Tp suasana dia mmg syokkk giler kalau wat pot lepak....


Air tembikai idaman qolbu.....


Ni Nasi Goreng Kampung dia, RM 7.80

Tembikai, RM4.50

Lemon Chicken, RM16... 


Ok, ni bukan staff tupai2. :P...ni junior2 aku merangkap 1 batch dgn En Zoro.....tetiba lak terserempak ngan mereka kat cni....mereka dh hbs makan, so lepak la ngan kami.....dia org tgh further Master kat Uitm Shah Alam.....ada Intan, Mar, Nani, Zida, Arfa.....

Kecik betul dunia ni......korang dh upload entry Tupai2 belum dalam blog memasing...??kehkehkeh...

Bagi aku rasa dia so so je......nasi goreng aku termasin lak....sesekali leh la makan lepak2 kat cni...kalau selalu, mau rabak poket....aku makan tu total RM30....hmm....

Ok tu je......

Weekend lepas aku damn bz......jadi PA adik aku n the gang....

Nanti aku share story ok...

.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Saya Disini said...

meh nk tngk gmbo ict plk..

haLyZaQiut said...

Hahha...kat fb kan dh ada...kehkeh...

saadah saadun said...

kann? rs dia so so ja. saya makan dulu dekat caw.bangi. agak kecewa sebab ahrga agak mahal. tp rs biasa2 saja.

haLyZaQiut said...

Saadah - ooo bangi pon cmntu ke...tulaa, bit disappointed gak...xpela, nk wat cmne...dah makan, dh bayo dah pon...huuu