Thursday, February 2, 2012

~ Serabut ~



.: SALAM :.


Hidup aku lately ni mmg x terurus....
Serabut betul...
Dengan kerja yg berlambak2....
Sampai x sempat nk fikir hal2 lain...
Dengan badan yg x berapa nk sihat...
Mcm nk demam, selsema, tekak bengkak....
Dengan hp yg dh terkopak mcm dipukul samseng jalanan...
Isshh....


Aku mmg x sempat nk fikir langsung pasal weekend ni...
Ibu dan papa yg byk sgt tlg....
Ada apa dgn weekend...?
Takde apa pon, ada family gathering je....


Biasala, cuti 4 hari kan....time tu la kita merapatkan silatur rahim....
Mana yg jauh kita dekatkan...
Mana yg rapat kita himpunkan....


Kereta x servis, dah 2 bulan pending....
Nth bila aku nk g servis...
Asyik x sempat je....
Balik cuti ni kawan kawin sana sini.....


Naik cuti sambung lagi kawan2 kawin....
Haiiihhh.....
Takpela aku mengeluh kat cni....
Membebel2 sorang diri....


Semalam En Zoro belikan hp gantikan hp aku yg kopak mcm dipukul samseng tuu...
Terima kasih byk2 x terhingga....
Allah je yg dapat membalas jasa mu itu...


Hari ni dh hari kamis....
Hmmm............


Ya Allah, permudahkkanlah semua urusan kami....


Amin......




.: DAA ~~~ :.

4 comments:

Saya Disini said...

serabut gapo eh

haLyZaQiut said...

Saya Disini - serabut la ktini...mcm2 bende dalam kepala otk ni haa.......

Afasz said...

serabuk peruk ke? hp baru? zul tulis kat wall liza pg td, apa yg dia tulis tak sama lak . bila bc blog ni.

jgn stres2....

be cool. tenangkan hati

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - emm haah, hp biasa je...gnti si kebal ni...emm tula, dia maksudkan senyum tu sebb dh ada hp baru laa...tgh cool la ni...sampai pakai stokin...hehhe...