Tuesday, December 13, 2011

~ Pendedahan Ekslusif ~


.: SALAM :.

Pendedahan ekslusif membongkar siapa sbnrnya yg menjadi pengapit untuk majlis persandingan Abg Cali dan Diyana di pihak lelaki....


- Pict : Credit to Saudara Pengantin Perempuan -


Poyo betul aku neh.....
Aku tu kipaskan pengantin ke, kipas diri sndiri...??
Aku tu payungkan pengantin ke, payungkan diri sndiri.....??




Ibu : Apsal tadi Lyza x kipaskan pengantin....?? sibuk lak amik gmbr....org amik gmbr pengantin laa....
Aku : Errkk....bukan cmtuu...photographer yg soh bnti kipas la ibu....

(Mesti ibu x dapat menerima alasan aku sebab ibu msti tahu yg anaknya GILER CAMERA )

x______________________x



Aku kena masuk kelas pengapit2 terbaik seluruh dunia..... :D



Abg Cali : Eh zul, hensemnya.....mengalahkan pengantin...mana boleh cmni....!! (muntah hijau aku dgr)


Dahla, reveal pasal bende lain lak pasni....

.: DAA ~~~ :.

6 comments:

Saya Disini said...

liza xsempt nk kipaskn pengntin ngn payungkan pengntin..sbb dok sibuk tngk zul kut

Afasz said...

hahaha...wahhhh..sedondon...amik berkat pengantin ek

_@ZULHAIRY@_ said...

Errkkk.... Kipas jgn xkipas..

haLyZaQiut said...

Saya Disini - errkk...xdela, kita sibuk tgk ada x lelaki2 hensem tepi2 kita...hahaha...

Cik Farizam - sedondon tu arahan si pengantin...bukan niat... :D

Zulhairy - len kali bawak kipas letrik jela senang ea... :P

takhemsem said...

best dapat pakwe hemsem

haLyZaQiut said...

takhemsem - ko pun apa kurangnya...kacak di luar, kacak di dalam... :D