Monday, October 10, 2011

~ Murah Rezeki ~


.: SALAM :.

Haa....saya dah tau dah apa nama kedai yg murah kat Bagan Lalang tuu......yg last week saya n En Zoro g makan tuu......kali ni, hari sabtu lepas, saya pergi lagi....tp kali ni, g ngan org lain pulak......ada org nk belanja katanya.....huhuhu....


Nama kedai makan ni tu ha.....Sea View Seafood Restaurant......dia dari tepi jalan x nmpk, tu yg x perasan apa nama kedai.....


Bila anda sampai, anda kena amik bakul then pilih anda nk makan apa....pastu terus order semua sekali kat kaunter.....siap timbang semua...tp bayar kemudian ok.....byk sgt pilihan.. :D


Saya pergi dengan adik beradik mimah....mimah osmet saya tuu.....tu abg ipar dia....tgh tu anak buah mimah, yg kanan tu k.caca....kakk mimah selaku osmet saya jugak..... :D


Saya dan mimah.............. :D


Ni kakak second mimah.....



Ramai sgt org malam ni...serius, kami sejam lebih baru dapat makanan...ok la tu kan....xdela lmbt sgt.....



Kami makan ketam sweet sour.....


Udang goreng.....


Ikan sepat bakar kot.....


Sotong grg tepung.....



Ni 1st time saya makan....ni pahat masak pedas...rasa dia mcm kerang gak...tp dia panjang2....


Yg special nya kedai ni, dia bg sambal kicap utk kita cecah2.....mcm nk makan sotong cicah ni ke, udang ke, ikan ke, pape la yg korg suka...sorang 1 dapat.... :D



ok, ce korg teka kami makan malam ni brp......semua x sampai pun rm160...(bak kata k.caca la yg tukang bayar)....murah kan....................



Alhamdulillah, murah rezeki hari ini...........

.: DAA ~~~ :.


2 comments:

Unknown said...

owh seaview ni mmg femes liza...pnh g skali jer ps2 ajak zul die xnk plak sbb jauh haha

haLyZaQiut said...

Heartless - oo yeke ziha...x pernah lak tau...mmg jauh la...betul2 kena ada semangat dan keyakinan yg padu, baru boleh pergi...hehhe...