Friday, October 7, 2011

~ Al Fatihah ~


.: SALAM :.

Semalam, masa gayut ngan adik aku, dia kata sorg lagi kawan dia meninggal dunia akibat kemalangan....hari tu besr fren dia meninggal sebab kanser.....kalau nk tahu lanjut, baca sini....

yg kes smlm, tetiba dia tanya aku ada baca paper x pasal 5 org student uitm machang yg accident otw balik uitm dia org...aku kata xde pulak....

sekali harini front page metro...boleh baca kat sini....
kat kosmo pun ada....boleh baca sini....

sedih sgt....yg kawan adik aku tu yg driver kenari tuu.....satu dorm masa kat hostel.....tp masa malam td borak ngan adik aku, baru 2 yg meninggal.....pagi ni kat berita hotfm, 2 org lg yg kat hospital pun turut menghembuskan nafas terakhir.....

muda sangat dia org pergi....tu aku nasihat byk2 kat adik aku...dia tu suka sgt merayap....takut jadi bende2 x elok cmni....yela, ajal maut tetap di tgn Tuhan...tp kita sebagai manusia biasa haruslah berhati2.....

kepada kita yg masih hidup, marilah sama2 kita berdoa agar roh mereka semua dicucuri Rahmat dan ditempatkan di kalangan org beriman.....
Al- Fatihah....


0 comments: