Monday, August 15, 2011

~ 14 Ramadhan ~


.: SALAM :.

Harini petang sikit, dekat kul 6pm kami g OU.....
utk buka puasa lak, kami terpaksa alas pewot ngan Roti Boy dulu.....sedap....dh lama x makan.....Roti Boy ni kalau kat Batu Pahat jadi Papa Roti....hik2.....



Makan panas2 mmg lazat.......


Ditambah pula ngan Ice Coffee dia.....slurrppp...........


Aik, x kan buka makan Roti Boy je....?? emm sebenarnya kami terlambat.....gara2 En Zoro sibuk gak nk belikan aku hadiah bufday.....maka mmg takdela tempat kalau dh pukul 7.30pm baru terhegeh2 nk cari tempat kan.....pasal tula terpaksa alas pewot dlu......T.T

Tau jela aku kalau pilih brg, mmg lama...berejam2......biasala pompuan.....ini x kena, itu x kena.....ada 2 tali x boleh, kecik x nak, warna tu x nak, x muat bahu, pot pet pot pet.....
maaf, saya mmg cerewet......last2, sebab dh rushing sgt, aku grab yg ini.......hik2.....

.
.
.
.
.
.
.
.





Bebear kat blkg nk interframe jugak.......time kasih byk2 En Zoro......susah2 je....sian u....msti kopak giler kan bulan ni.....sian pulak rasanya.........errkkk.......ilebiusomuchla :D
tp i suka sgt kaler dia....lembut jer.....nnt tgk brp lama i boleh pakai beg ni ok.......
aku rasa 2 3 tahun lg kot baru aku beli beg lain.....maklumla, loyal giler dgn barang sndiri.... :D handbag skrg ni (En Zoro belikan jgk) pon, dh dekat 2 tahun aku guna...lagipun x elok membazir bila brg tu masih elok kan.....(^_____^)



Pastu dh lewat sikit, baru kami makan KFC.......




Alhamdulillah, ada rezeki utk kami hari ini..........

Makan, makan juga........Ibadah jangan lupa ok..........

.: DAA ~~~ :.


8 comments:

_@ZULHAIRY@_ said...

Waa bebear sibuk nak interframe ea.... Heheh... Love u so much too syg... :-*

haLyZaQiut said...

Zulhairy - bebear tu mmg sibuk jer...pantang nmpak camera....hehhee....nnt pasni kita jimat2 k syg...makan roti canai jer....errkk... :P

Saya Disini said...

cntiknye hanbeg....nak gak 1

haLyZaQiut said...

Saya Disini - hehhee....ktini skrg kat parkson ada sale....ce tgk ce tgk....harga runtuh!! :P

Afasz said...

nak hand beg gak dr zul...haha

haLyZaQiut said...

Cik Farizam - heheh....meh hantar request form dlu...cepat2...sape cepat dia dapat...hik2...

_@ZULHAIRY@_ said...

Hahah.. Blh2.. Liza belanja meme la..

haLyZaQiut said...

Zulhairy - hahaa...doakan i murah rezeki ea....boleh i blnja.... :P